Philips PowerPro Active FC9525 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Active FC9525 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

Chris90 21-03-2017

.... kopen

Voor ons trouwen kregen wij deze stofzuiger. We dachten mooi het oude vertrouwde Philips te kopen, maar helaas was niets minder waar.

Als je graag na één verdieping stofzuigen zowel het filter als de stofbak wilt uitpluizen met je handen, dan is dit dé stofzuiger voor u.
De motor is krachtig genoeg, ook al valt hij onder de nieuwe wetgeving, maar er zit een storende ontwerpfout in. In de stofbak zit een soort oranje filter dat alleen maar haren pakt en vervolgens alle stof om zich heen verzamelt waardoor je geen zuigkracht meer hebt.

Dat is een domme fout en maakt de machine nagenoeg waardeloos voor een gezin, zelfs zonder huisdieren. Ik vind het apparaat daarbij nogal snel kantelen. Voor je het weet ligt hij op z'n kop.

Pluspunten

• Afstandbediening op stang

Minpunten

• Stofbak
  • Filter

tuthmose 23-06-2015

Nog even een aanvulling op mijn eerder bericht, houdt ook het filter goed schoon, want al na een paar weken neemt de zuigkracht dramatisch af op niveau kruimeldief! Doe deze schoonmaak vooral buiten want dit heb je nog nooit eerder meegemaakt! Wat erg! Echt Philips!

tuthmose 13-05-2015

Zoals ik al eerder vermelde, mooi apparaat dat wel.
Maar kwaliteit van materialen, toch net weer iets minder als de vorige!
Echter de stofzakloze mogelijkheid lijkt eerder een kreet dan praktisch.
Ooit raakt ook die opvangbak vol, en dan moet het stof eruit!
Stof vliegt overal naar toe, behalve in de afvalbak.
Dan heb je weer een stofzuiger nodig, b.v. je oude, om het weggevlogen stof, eventueel met wat opgezogen insecten, weer op te zuigen.
Echt Philips!

shoompie 23-10-2014

Een zeer mooie en compacte stofzuiger, die ook vrij stil is tijdens gebruik. Is makkelijk wendbaar en de afstandsbediening op de stang is top. Minpuntje is wel dat ik zelf af en toe de knoppen aanraakte tijdens het stofzuigen. Het extra borsteltje is super, vooral om ons hondenkussen schoon te maken.
Het snoer was lang genoeg om de hele beneden verdieping te doen incl. trap naar boven.

tuthmose 13-05-2015

Inderdaad, een mooie en compacte stofzuiger!
Echter waar laat je het stof wat opgezogen is?
In de vuilnisbak natuurlijk, staat ook met symbolen op het apparaat.
En daar zit hem nou letterlijk de vuiligheid.
Het stof stuift overal heen behalve op de plek waar het hoort.
Je hebt dan weer een stofzuiger nodig, b.v. je oude, om het weer acceptabel en schoon te krijgen.
Echt Philips!