Bosch Move beige

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Move beige op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

superteach 06-12-2010
Geschreven voor: Bosch Move beige

We hebben de stofzuiger nu een aantal maanden in bezit. Door de prijs en de leuke vormgeving (en goede recencies) toch besloten deze stofzuiger te kopen. Spijt hebben we niet echt, maar er zijn voor ons best wat nadelen:
- snoer is erg kort;
- de snoer heeft geen 'knop' om terug in de stofzuiger te gaan, maar werkt met een trekmechanisme (niet erg handig als je al een korte snoer hebt);
- de buis is niet erg lang, dus als je een normale lengte hebt, dan krijg je snel last van je rug;
- de plek waar je de buis vast houdt, is vrij dik. Hierdoor krijgt bij ons de vrouw (kleinere handen?) pijn in haar handen;
- omdat de stofzuiger licht is, ligt ie snel op z'n kant.

Uiteraard zijn er ook pluspunten:
- het is een lichte stofzuiger, dus rolt makkelijk achter je aan;
- de zuigkracht is prima;
- leuke kleur;
- ...

Mokka 18-10-2010
Geschreven voor: Bosch Move beige

Een fijne compacte stofzuiger met flink wat zuigkracht. Als de de stofzak vol zit blijft dezelfde zuigkracht behouden. Qua mogelijkheden kan je eigenlijk alleen de zuigkracht instellen en de voet afstellen op laminaat of tapijt/vloerbedekking. Dus hij doet eigenlijk alles wat een stofzuiger moet doen. De stofzak zit niet snel vol alleen vind ik de snoer wat aan de korte kant.

Martin633 15-01-2010
Geschreven voor: Bosch Move beige

Een hele goede en trendy vormgegeven stofzuiger.
De zuigkracht is geweldig. Zelfs bij een volle stofzak gaat er geen zuigkracht verloren. Compact vormgegeven en daardoor erg wendbaar en licht in gebruik. De stofzak is erg gemakkelijk te vervangen.