Bosch BSGL2MOVE2 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BSGL2MOVE2 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Elisa1965 27-01-2012
Geschreven voor: Bosch BSGL2MOVE2 zilver

Ik heb deze stofzuiger aangeschaft n.a.v. de goede recensies. Hier wil ik graag toch even iets aan toevoegen. De stofzuiger zou stil zijn in gebruik maar maakt erg veel lawaai en ook blaast hij irritant veel lucht uit wat met name vervelend is als je de stofzuiger in de hand draagt om bv de trap te stofzuigen. Het klopt dat de stofzuiger licht is maar bij gladde vloeren kiept deze zo om. En door het korte snoer ga je wel eens iets te ver met zuigen en dan treedt het automatische oprol systeem in werking, vervelend. Hij zuigt goed maar in vergelijking met eerdere stofzuigers vind ik dit echt een onding in gebruik

Tarquesh 10-05-2010
Geschreven voor: Bosch BSGL2MOVE2 zilver

Net splinternieuw aangeschaft. Nu een paar dagen in het bezit.

Ik begin met de nadelen, en dan de voordelen van mijn ervaring.

Eerste nadeel is gelijk ook mijn eigenschuld. Dat is dat een snoer lengte van 5,2 meter wat aan de korte kant is, dat ik over het hoofd gezien heb tijdens de aanschaf.
Ik verwacht automatisch zo'n 8 meter voor een stofzuiger.

Maar dat is gelijk ook het enige nadeel.
Was het snoer een acceptabele 7 meter dan is het een prima stofzuiger voor normale huiskamers.
De volgende keer bij een aanschaf van een stofzuiger maar ook de snoer lengte lezen.
Al ben ik bang dat deze stofzuiger iets te lang zal meegaan en ik probleemloos 16 jaar ermee zuig. Die indruk krijg ik wel van Bosch.

Tweede voordeel is het moderne design. Ziet er gewoon leuk uit. Al valt over smaak niet te twisten.

Derde voordeel is dat dit een nieuwe manier van stofzuigen is. Door het compacte design en licht gewicht is dit een stofzuiger om in no-time even de kamer te stofzuigen en daarna zie je geen vuil meer liggen. In 5 minuten ben je klaar. Zo moet je de move2 ook gebruiken en het werkt!

Voor snelle mensen die even nog gauw de kamer willen zuigen en met goed resultaat.

De zuigkracht is meer dan voldoende voor die kleine David. Mieters stofzuigertje.