Electrolux Zusoriginb blauw, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Electrolux Zusoriginb blauw, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,4

ooievaar23 17-08-2015

Deze stofzuiger is nu iets meer dan een jaar bij ons, is mooi stil en zuigt perfect. De meegeleverde slang en mondstuk zijn echter van een waardeloze kwaliteit, De slangsluiting net onder de bocht valt steeds uit elkaar. het kleine mondstukje voor bekleding heeft het ook maar kort volgehouden. Het rubber manchet in het grote mondstuk is gescheurd en geeft nu een fluiten geluid.
Hoewel de klachten heel specifiek zijn zegt wehkamp dat er geen andere mogelijkheid is dan het apparaat op te sturen, waarna het minstens drie weken moet duren om de fout op te sporen.
Ze zeggen dus , koop gewoon een andere.....

ronbadminton 10-02-2015

Gekocht omdat hij superstil is. En dat maakt die zeker waar. Je kunt gewoon een gesprek voeren tijdens stofzuigen. Jammer is dat alle aanluitingen anders zijn dan andere merken. Meegeleverde zuigmond is niet prettig; zuigt zich te hard vast aan de vloer. Alleen dure onderdelen van het eigen merk passen. Echt minpunt is degelijkheid; Plaatsen van zak is niet logisch; sluitklep is te slap plastic en deksel sluit niet prettig. Na anderhalf jaar al luchtlekkage bij de slangaansluiting en bij het deksel. Wielen zijn te laag waardoor de "buik" over de grond schuift. Conclusie; geluid is prima, de rest is een dikke onvoldoende.

ronbadminton 09-03-2015

Stofzuiger is wekenlang weggeweest voor reparatie. En weer met dezelfde defecten terugbezorgd! Deksel sluiten lukt 1 op 10 keer en er is nog steeds luchtlekkage. Nooit meer Electrolux.

Officiele reactie van Electrolux 11-03-2015

We vinden het jammer dat u niet tevreden bent met het apparaat. Graag ontvangen wij meer gegevens via consumercare@electrolux.nl zodat wij op zoek kunnen naar een oplossing.

Nikki
Electrolux Webteam