Bosch Logo 1800 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Logo 1800 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

ol-4 14-10-2011
Geschreven voor: Bosch Logo 1800 blauw

Flinke zuigkracht, maakt redelijk solide indruk en is licht en klein. Ideaal als tweede stofzuiger. Vergeleken met onze Electrolux ultra one maakt deze machine wel veel lawaai, maar daar is de prijs ook naar. Verder: Handige telescoopbuis. Wel jammer van het kleine mondstuk.

MD te T 07-08-2011
Geschreven voor: Bosch Logo 1800 blauw

Hele fijne stofzuiger, zuigt goed. zuigkracht is aan te passen en erg handig voor deurmat e.d. Snoer is lekker lang. Hij beweegt ook makkelijk alleen wel licht en valt daarom wel eens om. Enige wat ik mis is een stootrand.

randmobiel 31-07-2011
Geschreven voor: Bosch Logo 1800 blauw

Wordt bijna dagelijks gebruikt ivm aanwezige huisdieren. Doet zeker niet onder voor een dure Miele (bosch en miele zijn één) Enige punt van aandacht is dat je moet checken of de zuigmond op het deksel goed in de stofzak valt. Twee keer gehad dat hij niet aansloot en al het stof in de stofzakruimte zat

randmobiel 12-04-2011
Geschreven voor: Bosch Logo 1800 blauw

goede stofzuiger in vergelijking met onze dure Miele. Oprolmeganisme prima. Het zuigmondstuk rolt niet goed over de vloerbedekking door mogelijk de sterke zuigkracht. Mag je ook niet verwachten voor een stofzuiger in die prijsklasse. Gebruik het mondstuk van een andere kapotte stofzuiger!

ariba 07-12-2010
Geschreven voor: Bosch Logo 1800 blauw

Ik heb 'm net in gebruik genomen en hij zuigt goed.
Alleen wel vervelend dat een deel van het stof op de zuigmond blijft kleven, dus steeds moet ik met mijn andere hand de stof alsnog in de zuigmond duwen.
Het los- en vastkoppelen gaat ook soepel.
Dus tja, voor weinig geld een degelijke stofzuiger.
Het kan zijn dat ik mijn beoordeling eerdaags herzie, maar dit verwacht ik niet.