Severin BR 7956

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Severin BR 7956 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,2

De stofzuiger 27-12-2008
Geschreven voor: Severin BR 7956

Deze stofzuiger na lang wikken en wegen aangeschaft. Nu zo,n 3 jaar geleden. Helaas hebben wij er niet lang plezier van kunnen beleven. Als eerst kreeg ik problemen met het oprollen van het snoer. Volledig in de war. Ik kreeg hem er niet meer uit. Terug naar de winker en prima opgelost. Dit gebeurde echter nog twee keer. Beide keren stofzuiger minstens een week voor reparatie weg. Al vrij vlot ging de in hoogte verstelbere buis kapot. Geen beweging meer in te krijgen. Gelukkig past de universele buis er wel op. Dit is natuurlijk een groot voordeel.
De zuigkracht is top. Het model is goed. Maar snoer oprollen is een ramp. Nu begeeft ook de zuigkrachtregelaar het en is de stofzuiger toe aan vervanging.