Dyson DC37c Total Allergy Stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson DC37c Total Allergy Stofzuiger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

ilse 31-05-2016

Tegenvaller!

Inmiddels deze Dyson een paar maanden in ons bezit. Van Dyson andere combivoet gehad met haren ipv plastic strips ivm strepen op de vloer en via de actie bij aankoop na 8 weken eindelijk ook de parketborstel.
Toch vind ik bijna alles aan deze Dyson minder dan goed dan aan ons vorige model:
Het terugzetten van de geleegde bak is een precisiewerkje omdat je niet ziet wat je doet
Het legen gaat moeilijk vooral als er veel haren in zitten:alles blijft hangen en moetje er de hand uitpulken.
Het uitwassenvan het filter is lastiger: blijft langer nat en ik heb het idee dat er lang niet zoveel troep uitkomt dus ook niet opgevangen wordt.
De parketvoet ( die ik bij mij vorige model altijd gebruikte tot tevredenheid), is veel lichter maar klapt continu om, ik gebruik hem zelden...
De wieltjes blijven op bepaalde ondergrond strepen, krassen achterlaten.
Het parkeren is lastiger omdat de slang schuin ergens in gehangen moet worden ipv loodrecht en daarmee neemt de stofzuiger meer ruimte in beslag.
Het uitschuiven van de stang gaat onlogisch: je moet 2 handen gebruiken maar dan moet je helemaal krom gaan staan, of met 1 voet en1 hand.
Drie pluspuntjes: het turboborsteltje is geweldig, echt alle haren weg! En het flexibele mondstuk is handig.
Verder is de bereikbaarheid vanDyson prima en is hun service prima.
Kortom: spijt van deze aankoop!
Gelukkig kan ik mijn vorige Dyson nog op mijn bovenverdieping gebruiken!

Signy 28-03-2016

Tegenvaller

Dit is onze tweede Dyson. De eerste gaf het na ruim tien jaar trouwe dienst op. Door naar een moderne. In het begin enthousiast, maar na een paar maanden begon de ellende: Hij zegt 'plok' en dan is de zuigkracht opeens minder. Dan zoek je je een ongeluk naar de verstopping, die alleen in de winkel teruggevonden werd. Hij zit voortdurend verstopt, waardoor ik vaker aan het zoeken ben naar de verstopping dan dat ik rustig kan zuigen. Het legen van de stofopvang is onhandig, omdat alles in de klep blijft hangen. Hij valt regelmatig om en de wieltjes van de zuigmond piepen als een gek. Kortom: Spijt van deze aankoop. Dyson was fantastisch voor ons gezin met honden, katten en kinderenen de vorige was het geld meer dan waard. Maar helaas moeten we nu naar een andere zoeken. Mijn moeder kocht rond dezelfde tijd deze stofzuiger en kampt met dezelfde problemen.

ilse 11-02-2016

Hij zuigt geweldig en heeft mooie hulpstukken, maar de piepkleine keiharde wieltjes en de standaard vloerborstel met speciale stand voor hard vloeren laten krassen achter op het parket. Met vorige dyson (DC8) nooit last van gehad. zit nu met honderden krassen op mijn vloer. Heb bij leverancier zojuist klacht ingediend.

ilse 31-05-2016

Inmiddels deze Dyson een paar maanden in ons bezit. Van Dyson andere combineren gehad met haren ipv plastic strips en via de actie bij aankoop na 8 weken eindelijk ook de parketborstel.
De wieltjes blijven op bepaalde ondergrond strepen, krassen achterlaten.
Het "parkeren" is lastiger omdat de slang schuin ergens in gehangen moet worden en daarmee neemt de stofzuiger meer ruimte in beslag.
Verder is de bereikbaarheid vanDyson prima en is hun service prima.
Kortom: spijt van deze aankoop!
Gelukkig kan ik mijn vorige Dyson nog op mijn bovenverdieping gebruiken!

Officiele reactie van Dyson 15-02-2016

Beste Ilse,
Zou je contact met onze helpdesk op kunnen nemen in verband met deze schade via help@dyson.nl? Met vriendelijke groet,
Dyson Benelux

laanma 14-06-2015

Ik vind hem:
- efficiënt en krachtig, omdat we na de wekelijkse schoonmaak nu íedere keer een volle bak weggooien, terwijl we met de oude stofzuiger hoogstens 1 keer in de twee maanden een volle zak hadden.
- duurzaam, omdat we geen zakken meer weggooien.
- ietwat onhandig, omdat ik het plastic er fragiele uitziet en ik altijd bang ben dat ik iets afbreek als ik hem in een andere 'mode' wil zetten (bv van harde vloer zachte vloer). Er is overigens nog nooit wat afgebroken.
- niet mooi, niet lelijk, maar de techniek en innovatie erachter vind ik prachtig!

wimengelen85 05-06-2015

We hebben voor het eerste een Dyson en ik moet zeggen dat het een ideale stofzuiger is met een hond. Hij heeft heel veel zuigkracht en met de hulpstukken krijg je alles goed schoon. Zelfs een stoffen bank is vrij eenvoudig haar vrij gemaakt. De stofbak legen is even wennen, maar boven de kliko ook vrij eenvoudig te doen en het scheelt heel wat stofzuigerzakken. Ik zou Dyson dan ook zeker aan andere aanraden.

Veronikamurr 01-06-2015

Prachtige stofzuiger, ik gebruik hem al meer dan halfjaar met enorme plezier. Makkelijk bedienbaar, volgt goed,handige borstels voor meubels en lastig bereikbare plekken.
Doorzichtig stofreservoir is ook handig en makkelijk te legen.
En de lucht die dyson uitblaast is echt schoon! Heb enige spijt- dat ik hem niet eerder had gekocht!

Petra83129 29-05-2015

Prima stofzuiger. Mijn tweede Dyson, daardoor wel kritischer. Mijn eerste kocht ik in 2000, helaas was deze na 14 jaar echt op. Gezien het tijdsbestek van 14 jaar (door)ontwikkeling van Dyson had ik van een nieuwe slede stofzuiger meer verwacht. zo vind ik de buizen nu juist minder makkelijk uitschuiven, is het stofreservoir lastiger te leggen omdat deze een soort klep heeft gekregen ipv dat je hem er helemaal af haalt om GOED te legen en is het snoer korter (dat vind ik heel raar!). Verder maakt hij nog even veel geluid als het type van 14 jaar geleden (animal pro). De accessoires van mijn oude Dyson passen niet op de nieuwe omdat de buizen dikker zijn geworden en deze met een ander (minder gebruiksvriendelijk) systeem werken. Al met al een fijne stofzuiger maar dus wel een aantal downgrades ipv upgrades

Anoniem 29-05-2015

Een fijne stofzuiger. Heb nu twee Dysons in huis en wil geen ander merk meer. De stofzuiger is licht in gewicht, vrij stil, lange snoer, wendbaar en ziet er strak uit. Ik heb alleen moeten wennen aan het legen van de stof opvangbak. Een Dyson is niet goedkoop in aanschaf, maar door de lange gebruiksduur en comfort verdien je dit zeker terug.

van Grimbergen 28-05-2015

Een hele fijne stofzuiger.
Hij is makkelijk in zijn bediening, volgt goed.
Sterke zuigkracht en met de turbo borstel vliegen de kattenharen van het vloerkleed.
Je hebt helemaal geen last van lucht die hij uitblaast.
Ik heb al jaren een Dyson willen kopen maar de prijs hield me tegen, nu heb ik er spijt van dat ik niet eerder een Dyson heb gekocht.
Hij maakt wel veel herrie.

e-nic 28-05-2015

Hij zuigt goed maar is erg zwaar en valt snel om. Ook rolt het snoer steeds op..
Verder is hij snel verstopt als je een bijvoorbeeld een stukje brood opzuigt. Dit komt doordat de stofzuiger ingang erg klein is.

stoffiezoef 28-05-2015

super goede stofzuiger doet het goed.snoer is lang genoeg
zuigt alle haren op.had ik hem maar eerder gekocht wel duur in aanschaf maar ieder jaar een nieuwe stofzuiger kopen is ook duur.nu dus voor kwaliteit gegaan.