Bestron DT 1600R rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bestron DT 1600R rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

hamertjetik 23-09-2010
Geschreven voor: Bestron DT 1600R rood

Op zich heeft deze stofzuiger de potentie om een ideaal apparaatje te zijn: klein, geen dure zakken, lichtgewicht dus handig om de trap te zuigen, etc.

Echter, hij is totaal niet robuust: het overkomt me regelmatig (1-2x bij het zuigen van het hele huis) dat de stang eruitvalt (ik heb denk ik een iets ouder model dan afgebeeld: bij mij is er geen telescoopstang). De "parkeerstand" op de stang is al snel afgebroken, maar dat lijkt sowieso wel veel bij stofzuigers voor te komen als ik deze site lees. Ook is de zuigkracht heel snel weg, tapijt doet hij niet goed en wij hebben gewoon laagpolig tapijt. Zak moet eigenlijk na elke keer hele huis zuigen geleegd worden, en wij hebben gewoon een klein tussenwoninkje.

Wij kregen 'm gratis bij kantoorartikelen, maar kennelijk kon de fabrikant ze ook aan de straatstenen niet kwijt. Gaan nu toch maar een andere halen omdat het teveel ergernis geeft.

Als je 'm toch wil kopen zou ik het alleen doen als je een studio/studentenkamer hebt, deze stofzuiger is duidelijk voor een nog kleiner huishouden ontworpen.

Jootje21 18-08-2008
Geschreven voor: Bestron DT 1600R rood

Nadat mijn vorige stofzuiger het na 5 jaar opgaf moest er een nieuwe komen en 't liefst een stofzakloze.Dat werd dus de Bestron.
Op zich een heel fijn apparaat ware het niet dat hij last heeft van datgene wat alle zakloze stofzuigers hebben en dat is dat de zuigkracht snel minder wordt.Een jaar heb ik hem gebruikt en daarvanj heeft hij het dik 11 maanden heel goed gedaan.
Maar vanwege het moeten bestellen van een filter en het zuigkrachtverhaal ben ik toch weer overstag gegaan voor een ander merk,mét stofzak.
Jammer.Niets ten nadele van Bestron;ze hebben het allemaal.
Deze gaat nu als reserve de schuur in.

JRA 14-04-2008
Geschreven voor: Bestron DT 1600R rood

Nadat mn Philips stofzuiger er na ca 2,5 jaar mee ophield, moest er een nieuwe stofzuiger komen. Keuze viel op deze, in de aanbieding.
Geen goede keuze:

- zuigkracht wordt na paar dagen al minder
- filter snel verstopt
- stofbak snel vol en onhandig te legen
- stang en snoer veel te kort, zeker in vergelijking met mn vorige stofzuiger.
- niet stabiel. ligt zo op zn kant
Ga binnenkort maar voor een Miele denk ik. Deze houd ik er misschien voor extra bij.

frans50 22-08-2007
Geschreven voor: Bestron DT 1600R rood

ik had een dirtdevil van centrixx 2 jaar heeft hij het uitgehouden was ook een stofzuiger zonder stof zakken dat beviel mij wel nu heb ik deze Bestron ik moet zeggen hij zuigt perfect het schoonmaken van het filtersysteem en de behuizing daarvan is ook goed alles kan uitlkaar en kan goeg gereinigd worden hij is klein met meerdere handgrepen wat erg makelijk is b.v trappen zuigen.en 3 jaar garantie dat is ook niet verkeerd