Philips Jewel FC9064 geel

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Jewel FC9064 geel op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Glod 13-02-2008
Geschreven voor: Philips Jewel FC9064 geel

Ik sluit me ook aan wat eerder hier vertelt is. Ik wil echter geen 9 geven voor gebruiksgemak. De vorige stofzuiger was een 15 oude budget Philips, maar hij volgde me niet moeilijker door de huiskamer dan deze. Misschien ligt het aan mij, maar als ik bv. een 180 graden draai maak, dus van vooruit te lopen keren en naar achteruit lopen, draait de stofzuiger niet rond zijn verticale as. Nee, hij gaat over zijn kop en blijft op zijn knopjes liggen. Ik vind ook dat hij best moeite heeft met zelf rond hoeken en meubels te komen.

Verder kan ik ook niet een top cijfer geven voor duurzaamheid. Ik had hem naar een kennis uitgeleend en ik kreeg hem terug met een speling in de telescopische buis. De buis is heel makkelijk verstelbaar in lengte – wat een zeer handige functie is een van de sterkste punten van deze machine – maar ik vraag me af hoe sterk de verbinding tussen de schuivende onderste en bovenste buis is. Zoals gezegd: voor de rest een prima stofzuiger, met als grootste pluspunten een zeer effectief parketmondstuk, hoge zuigkracht en geluidsniveau (vooral bij iets lagere zuigkrachtinstelling).

Oakey1973 18-09-2007
Geschreven voor: Philips Jewel FC9064 geel

Prima stofzuiger, aangeschaft in verband met parketvloer. Heeft geurkorrels en zeer handig mondstuk dat ook aan de zijkant zuigt (handig voor plinten). Wordt geleverd met één stofzuigerzak. Stofzuiger is groot, maar niet heel zwaar en zeer wendbaar. Zuigkracht van 2000 W is precies wat ik zocht.

Taco Rojo 20-04-2007
Geschreven voor: Philips Jewel FC9064 geel

Ik sluit me aan bij Correke, het is een fijn ding. Bijzonder stil en uitermate groot (effectief) zuigvermogen. Mn tapijt werd in de hoogste stand bijna meegezogen! Sowieso begrijpt Philips erg goed hoe ze huishoudelijke producten in elkaar moeten zetten, nl degelijk, duidelijk en duurzaam. Wel een verschrikkelijk onmooie kleur als je het mij vraagt maar dat is voor mij een non-issue dus kon me niet weerhouden van de aanschaf. En nu lijkt het net of het altijd pasen is met die kleur in huis dus wel gezellig nietwaar? =) De grote met rubber beklede wielen onderstrepen het oog voor functionaliteit.

correke53 17-03-2007
Geschreven voor: Philips Jewel FC9064 geel

compact model en een goede regelbare zuigkracht
motor is geluidsarm, en de stofzak is heel makkelijk te verwisselen als deze via indicatie vol aangeeft
heeft twee grote wielen bekleed met rubber, dus zeer geschikt voor een parket vloer en de borstel is niet hoog dus makkelijk onder lage meubels etc te gebruiken.