AEG VAMPYR CE 4132

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG VAMPYR CE 4132 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,3

Mariska80 16-06-2009
Geschreven voor: AEG VAMPYR CE 4132

Wij hebben in totaal twee AEG-Vampyr stofzuigers (al 4 jaar in bezit), maar we zijn nooit tevreden geweest over de stofzuigers. Bij aankoop van vriezer en droger hebben we ooit de 2e gratis gekregen voor de bovenverdieping.

Het is een goedkope stofzuiger, maar is absoluut een duurkoop.

Stofzuiger laat veel stof door, maakt lawaai en zuigt slecht. Wielen en slangaansluiting breken snel af en als de zak meer dan de helft vol is, zuigt hij haast niets meer op. Dus we vervangen maar halfvolle zakken.

Nooit meer een AEG-stofzuiger.

Vanessa Swaneveld 30-03-2009
Geschreven voor: AEG VAMPYR CE 4132

Inmiddels 1,5 jaar in ons bezit en niet echt veel aan gehad. In het begin leek het een super ding, compact en makkelijk in gebruik maar al snel ging het mechanisme van de buis stuk en beweegt de buis dus tijdens het stofzuigen van lang naar kort. Ook heb ik nooit geweten wanneer de stofzuigerzak vol zat (dit zou echter wel moeten). Het regelen van het vermogen gaat tijdens het stofzuigen vanzelf wanneer de slang tegen het draaiknopje aankomt.
Op zoek dus naar een nieuwe!
GEEEN AANRADER

Arnoud08 09-02-2009
Geschreven voor: AEG VAMPYR CE 4132

Joepie ik ga een andere kopen.
Vanaf dag 1 had ik een hekel aan dit ding. Een zeer verveld zuisen/piepen zodra je gaat stofzuigen. Daarom heb ik de kracht ook nooit maximaal staan.
Qua stofzuigen doet ie het goed, maar die herrie!

jyjkoops 21-01-2008
Geschreven voor: AEG VAMPYR CE 4132

Een jaar geleden heb ik de fout gemaakt een AEG stofzuiger te kopen,in de veronderstelling dat het en goede koop zou zijn¦.Het betreft een Vampyr CE4132 parketto- Een achterwiel is er bijna direct na de ingebruikname afgebroken(stofzuigerbleef achter een drempel hangen.)- De min/max stand van de zuiger werk erg slecht, bij elke lagere stand dan Max, begint hij in toeren te fluctueren , en valt daarna uit.- Allemaal dingen waar ik nog overheen kan komen, maar de reden dat ik hem weg doe is dat hij nog NOOIT een volle stofzuigerzak heeft gemaakt. De zakken(en ik heb alle merken al geprobeerd, die hier lokaal te verkrijgen zijn)scheuren allemaal voortijdig. Het resultaat is dat je het net opgezogen stof weer de kamer in blaast¦ De reden van het scheuren is een foute constructie van de stofzuiger. De zak word tegen ribben aangezogen, welke veel te scherp gemaakt zijn, door de hoge zuigkracht slijten alle zakken hierdoor stuk. Ook barsten de zakken spontaan open op de naden. Al met al ben ik zeer ontevreden over het product.

M. de Leeuw 14-08-2007
Geschreven voor: AEG VAMPYR CE 4132

De AEG Vampyr is géén goede stofzuiger. De stofzuiger maakt van het stofzuigen een 'marteling' omdat ie gewoon niet effectief (=goed) zuigt - je moet elk plekje wel een keer of drie zuigen. Verder een gammel ding én de stofzuiger slang zit bij het minste geringste verstopt, omdat er een onhandige knik in zit. Ook de buis zit regelmatig verstopt en die buis is moeilijk uit elkaar te halen. Het snoer rolt wel goed op - dus dat is toch nog wat. Al met al zeker geen aanrader.

Hansvanachterdeberg 27-02-2007
Geschreven voor: AEG VAMPYR CE 4132

Gelukkig hij is kapot!!!!! Na ongeveer 3 jaar is hij dan eindelijk kapot. Wat een zeldzaam slechte stofzuiger. We hadden een hele oude Electrolux maar deze was nog beter!
De zuigkracht is zo hoog dat hij zelfs de orginale stofzakken nog kapot trek met als gevolg dat al het stof door de zuiger gaat en hij net zo veel stof eruit blaast als hij opzuigt. Door het stof is de motor uiteindelijk kapot gegaan. Ik heb in het verleden de zuiger meerdere malen de stofzuiger uit elkaar gehaald en schoongemaakt. Na de schoonmaak beurt denk je och hij doet het wel weer aardig maar dat was maar voor korte duur. Daarnaast maakt het ding vreselijk veel lawaai. We hebben nu een Miele Black Pearl: na 1 dag SUPER!

mars2006 11-07-2006
Geschreven voor: AEG VAMPYR CE 4132

Voor een tweede keer deze stofzuiger gekocht, maar weer doet hij het niet goed.
Filters zitten snel vol al na 1 kamer te hebben gedaan. De stof blaast hij door
het filter naar buiten,één grote stof wolk. Terwijl er geen bouwstof opgezogen
is.Het stof komt zowel in de zak als ernaast. Hoezo 5 filters.
Nooit meer een aeg, aeg laat je dus wel in de steek.