Nilfisk Power P20 zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nilfisk Power P20 zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,4

jdavids 06-01-2013

Wij vinden het een prima stofzuiger, we hebben deze nu inmiddels 7 jaar en de zuigkracht is nog altijd hetzelfde. Het enige wat er vervangen is, is het "handvat" en die brak ook nog door ons eigen toedoen. Hij heeft zelfs na een val van de 1e verdieping bij de trap omlaag nog geen problemen gegeven, inmiddels een jaar terug. De eerste slijtage vertoont zich nu pas en dat is het opzetborsteltje slijt en de knoppen voor de stangverstelling wordt minder. Het is maar net hoe je ermee omgaat, maar wij stofzuigen bijna elke dag.

RobM112 19-05-2012

Nu ruim 2 jaar de Nilfisk Power P20 in bezit. De koppelingen tussen de slangen zijn nu al versleten, met als gevolg dat tijdens het zuigen de slang uit de zuigmond schiet: dit komt doordat de vergrendeling (van kunststof) geheel is weggesleten. Ook de bijgeleverde accessoires zijn kwalitatief niet goed, de zuigmond voor kussens etc. is al kapot. De zuigslang slaat tijdens het zuigen regelmatig dubbel, doordat de wieltjes te klein zijn blijven ze bij het stofzuigen achter het snoer haken en regelmatig komt het voor dat de stofzuiger afslaat doordat de motor oververhit raakt, en dat bij een nieuwe Hepa filter en lege stofzak. Vroeger was Nilfisk goed, maar dit was een grote miskoop.

henk E. 14-11-2011

Stofzuiger slang is ver beneden goede kwaliteitsnivo...is na een 3-tal jaren volledig versleten.
ook de diverse verbindingen zijn kapot/versleten.
Zuigen doet hij ook niet meer optimaal....komt ook door slang die aan alle kanten zuigt behalve aan de onderkant....
Jammer die oude metalen nilfisk van vroeger was een topper.....dit is zeker geen aanrader.

EricC 26-02-2011

Ook ik verbaas mij over de eerste review. Wij hebben jarenlang Nilfisk gehad en na een zeer moeizame dyson (te korte buis, slappe zuigkracht, geen 'verstelbare mondstuk', lawaai) zijn wij weer terug bij onze oude liefde. En terecht. Stil, krachtig, lange robuuste buis, uitstekende slang (niks bubbelslaan), prachtige zakken, gewoon weer helemaal perfect. Nilfisk weet wat eens tofzuiger is. Doen!

jeroenvdh4u 26-03-2010

Na jaren diverse modellen van verschillende 'wij maken alles' merken (Philips, LG etc )te hebben versleten, nu eens een stofzuiger van een specialist aangeschaft. Mijn P20 is overigens 2000w en niet de 1800w wat hier wordt aangegeven.
Ik ben erg tevreden over de zuigkracht en bijzonder verbaasd over de stilte van de motor. Ik ben verbaasd over de andere review, daar deze telescopische buizen en de slang zeer robuust aanvoelen. Ok, ik heb deze pas 3 maanden in gebruik,dus de duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen, maar tot nu toe een aanrader!

Zekske 25-01-2010

Zuigen doet het toestel goed genoeg, alleen jammer dat de gebruikte materialen van zeer slechte kwaliteit zijn.

Na iets meer dan 2 jaar gebruik stel ik het volgende vast:
De slang is niet stevig genoeg, plooit regelmatig dicht bij het voorttrekken van de stofzuiger.
de overgang van slang naar stofzuigerbuis lost regelmatig.
de knoppen om de telescopische buis te verstellen zijn zo onhandig geplaatst en zwak dat ze makkelijk afbreken wanneer er onder een tafel/stoel/bank gezogen wordt.

Jammer dat Nilfisk, het merk waar mijn grootouders bij zweerden al zijn naam en faam verloren blijkt te hebben.

gr