Nilfisk Power P40 zwart, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Nilfisk Power P40 zwart, blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,5

fam de haan 02-05-2010

We hebben na 1 en een half jaar deze stofzuiger naar de garage verplaatst. Hij mag zijn verdere leven slijten als auto stofzuiger omdat hij niet geschikt was voor ons huishouden. Wij hebben 2 labradors en 2 katten. Er moet echt iedere dag worden gezogen.
Binnen een jaar was de parket borstel al kapot. Sinds 6 weken hebben we de slang met ducktape aan het handvat zitten. De stofzuiger zakken zijn vrij kostbaar ongeveer 7,95 per 4 stuks maar ze worden ook verkocht voor 11 euro de 4. Als de zak half vol zit zuigt niet alles op korreltjes die uit de kattenbak door de katten worden meegenomen laat hij liggen. Omdat hij als de zak halfvol zit niet alles opzuigt en mede gezien de prijs van de zakken is hij naar de garage verhuisd.
Onze conclusie prijs/kwaliteitsverhouding:
voor wat zwaarder huishoudelijk gebruik vinden wij het geen aanrader.