Bosch BSD2880 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bosch BSD2880 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,8

SepTiCtaNk 05-07-2009
Geschreven voor: Bosch BSD2880 rood

Vorig jaar hebben we deze stofzuiger gekocht. Prijs was laag, uit mij hoofd zo'n 90 euro.
Maar sinds we het apparaat gebruiken is het niks dan ellende. De draad reageert zeer gevoelig op schokjes als die volledig uitgerold is, waardoor de draad zich weer gaat oprollen en de stofzuiger soms letterlijk achteruit getrokken wordt. Zeer onhandig.

Het grootste punt van ergernis echter is de richting waarin de warme lucht van de stofzuiger afgevoerd wordt. Wanneer ik vóór de stofzuiger sta, wat 95% van de tijd het geval is als ik stofzuig, krijg ik alle warme lucht in mijn rug en benen geblazen. De ontwikkelaars bij Bosch hebben het 'fantastische idee' gehad om de warme lucht richting de zwoegende mens die het apparaat staat te bedienen af te voeren. Logisch zou zijn als de warme lucht naar achteren zou worden geblazen, zodat je die warme lucht (want wárm is de lucht die er van afkomstig is) over je heent krijgt. In de winter met de verwarming en een dikke trui aan is dat niet prettig, nu met 28 graden in ze zomer is stofzuigen met dit apparaat ook een regelrechte straf.

Nee, hier gaat een andere stofzuiger komen. Eentje waarbij er hier wél over nagedacht is.