Clatronic BS 1249 rood, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Clatronic BS 1249 rood, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,2

joshi 26-01-2010

Wat een rot stofzuiger zeg.
Heb hem nu net een jaartje in gebruik en nu al kapot.

Zoiezo dat filter schoonhouden is een rot klus, op het moment dat je je bakje vuil leegt ligt er weer netzoveel stof op de vloer als waarmee je begon.

Heb ook een huisdier (kat), maar voor mij gewoon voortaan weer naar de ECHTE goede merken ipv dit soort rotzooi.

Op zich wel redelijk wat mogelijkheden alleen gebruiksgemak is slecht. Komt door de wielen die ernaast zitten je blijft overal achter haken als je even niet oplet. Nou zal dit nooit de mooiste stofzuiger worden maar de duurzaamheid is eigenlijk eeen DIKKE 0!.
GEEN aanrader heb nu de dyson Stukke beter veel stiller en hopelijk wat langer dat hij het blijft doen.

raymond1 10-10-2008

stof zuiger zuigt uitstekend goed alleen hij maakt wel veel herrie op zijn hoogste stand