Siemens VS06G1666 blauw, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens VS06G1666 blauw, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

jacky555 06-11-2013

Spijt van de aankoop. De stang is te kort; ik ben 1.77 meter (wat niet extreem lang is.....) en ik moet gebukt stofzuigen. De filter is niet verwisselbaar, dus die was ik en leg ik te drogen op de verwarming; handig :-(.
Het vervelendste is dat de stang niet makkelijk vastklikt. Als iemand van Siemens dit leest mag ie laten zien hoe die vast blijft zitten. Soms klikt hij wel vast, soms niet. Irritant.
Het snoer rolt pas op als ie helemaal is uitgerold en ook dat gaat niet altijd soepel.

slajeslag 08-02-2009

Deze stofzuiger gekocht omdat we een kurkvloer hebben (glad). De oude machine maakte erg veel lawaai. Deze machine heeft 1600 WATT , maar zijn zuigkracht is vergelijkbaar met een machine van 2000 WATT, maar wel veel stiller. De slang is lekker soepel, het snoer lekker lang (ca 8 meter) en het ontkoppelen van de zuigbuis van de slang gaat erg gemakkelijk. Dit was bij de oude machine steeds een gewurg en je kreeg er wonden van aan je vingers. De aan/uitknop is erg groot en dat is handig. Je kunt deze met de voet bedienen. De greep voor het optillen van de stofzuiger is handig uitgevoerd. De machine is niet erg zwaar en gemakkelijk de trap op te tillen. Handig daarbij is het gemakkelijk inschuiven van de zuigbuis en het vastzetten van de zuigbuis aan de stofzuiger (in een soort gleuf).