Electrolux ZUS 3336 Ultra Silencer blauw, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Electrolux ZUS 3336 Ultra Silencer blauw, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Vinos 22-04-2008

Ik ben nu één dag in het bezit van deze stofzuiger, het nadelige wat ik ervan kan zeggen is dat je met de meegeleverde stang met voet moeilijk tot onmogelijk tapijt mee kan stofzuigen zonder het vermogen op nihil te zetten, dit omdat de voet onder aan de buis dan achteroverkantelt, waaardoor de voet zeer irritant de grond niet meer raakt, verder heb ik in mijn huis laminaat liggen en dat gaat goed.
Ook vind ik het niet prettig dat als je de slang loskoppelt van de stang en je handmatig bijvoorbeeld de trap moet stofzuigen het stuk vanaf je hand tot aan de zuigmond veels te lang is waardoor je niet makkelijk dit met 1 hand aan kan, bijna 2 handen voor nodig!
laatste puntje wat ik nadelig vind is dat de luchtafvoer (koelingslucht ofzo) aan de bovenzijde van het apparaat is geplaatst waardoor je dus met je haar rechtovereind aan het stofzuigen bent als je in de buurt komt van 'het blauwe wagentje' , als ik dit vooraf had geweten had ik hem nooit gekocht..........