Princess 332826 paars

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 332826 paars op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,2

consumer1804 30-08-2013
Geschreven voor: Princess 332826 paars

Princess kan geen goede stofzuigers maken. Wat een waardeloos ding. Zuigkracht is snel minder geworden, is niet meer beter te krijgen na schoonmaken.

Knipper67 23-09-2013

Ik heb ook zo'n grafding van Princess aangeschaft (14 sept 2013) en na precies twee maal gebruiken rolt het snoer niet meer op, gekocht bij Handyman, Frederick Hendriklaan 78 te Den Haag.
Gebeld met Handyman en die verwezen mij naar Princess en u begrijpt het al die leggen de schuld bij Handyman, lekker makkelijk spullen verkopen en de winst opstrijken en als het mis gaat zijn ze niet thuis, koop daar nooit iets want het is een onbetrouwbare winkel.
Beetje jammer, zo herken je wel de echte winkels, verkopen is geen kunst maar de klanten vasthouden, dat is een kunst.
Ik heb al 40 jaar een winkel en als iets niet naar de zin van de klant is krijg je gewoon je geld terug of een ander product en geen gezeur met bonnen (die heb ik trouwens wel) en de orginele verpakking.

herriezuiger 09-05-2012
Geschreven voor: Princess 332826 paars

heb nog nooit zon waardeloze stofzuiger gehad.
Als hij net zo hard zou opzuigen als herrie maken was hij goed.Alles breekt onder je handen af vreselijk

maaike8514 24-03-2012
Geschreven voor: Princess 332826 paars

Wat een slechte stofzuiger!
Het is een van de mooiste stofzuigers die ik heb gezien. van uiterlijk! Maar daar blijft het bij.
Zuigen kan hij niet! Er zit een knop op om de zuigkracht te regelen, nou na 2 minuten stofzuigen is de zuigkracht eraf.
Wat een waardeloos ding!

sachem 08-05-2010
Geschreven voor: Princess 332826 paars

Heb deze stofzuiger ook gekocht en bevalt zeker niet maakt veel lawaai en als je de platte zuigmond erop zet weet je helemaal niet wat je hoort, binnen notime brak het bovenste stuk van de slang af en waar hij in de stofzuiger gaat zijn de pootjes lam dus hij vliegt er telkens uit.Gewoon waaibomen plastic.Koop deze nooit meer.Heb nu een ander merk en die bevalt prima.

kim1984 17-01-2010
Geschreven voor: Princess 332826 paars

Belachelijk apparaat. Stoppen slaan door, slang valt uit elkaar.. Stofzuigen wordt een gevecht, dus koop hem niet.

Arie van Ballegooijen 27-09-2009
Geschreven voor: Princess 332826 paars

Afschuwelijk apparaat, dat zodra het in gebruik wordt genomen afbrokkelt. Eerst komt er ruimte tussen slang en stang, dan breken wielen af, vervolgens doet de borstel het niet meer, dan breken de nokjes tussen slang en apparaat af. Dit alles in een tijdsbestek van minder dan een half jaar en bij normaal gebruik. Een hele prestatie om zoiets te fabriceren !! Onze vorige zuiger, een Philips, heeft het 15 jaar volgehouden !

Lief309 27-05-2009
Geschreven voor: Princess 332826 paars

Glanzend rood kijkt hij je aan in de winkel, maar thuis gekomen blijkt het een duivels ding. Hopeloos apparaat dat spontaan zijn wielen verliest, kunststof afbreekt en de stoppen doorslaan. Princess doet zijn naam eer aan om veel BN-er party's te sponsoren>de buitenkant is mooi, maar van binnen......

marja26968 18-05-2009
Geschreven voor: Princess 332826 paars

Ook grote klachten over deze stofzuiger, de eerste gekocht in eind nov. 2008 ging steeds minder krachtig zuigen begin maart 2009 teruggebracht. Begin april 2009 een nieuwe ontvangen, opwindsysteem was vanaf het begin een probleem, ophanghaakje brak na 3x gebruiken af, de zuigkracht was naar ons idee ook deze keer niet optimaal en begin mei deed hij helemaal niets meer. Weer terug en nu gevraagd om teruggave van ons geld want het vertrouwen in het apparaat is weg.

julia_overig 17-05-2009

hele slechte kwaliteit,
mondstukken gaan snel kapot en maken de meubels kapot, snoer rolt slecht terug, stofzuiger valt om.

suzanv 18-04-2009
Geschreven voor: Princess 332826 paars

Ik sluit me aan bij de andere negatieve reviews maar bij ons is het nog een beetje erger: vaak als wij deze stofzuiger aanzetten sloegen de stoppen door!

Een tijdje ging het beter totdat het vorige week weer gebeurde en de stofzuiger daarna niets meer deed. Kortsluiting vermoedelijk.

Kortom: wat een afrader, koop hem niet.
We hadden echt eerst op kieskeurig moeten kijken voordat we een stofzuiger gingen kopen...

Rinna0 28-02-2009
Geschreven voor: Princess 332826 paars

De stofzuiger nu een aantal weken in bezit.
Zuigt goed, alleen een enorme herrie, zeker als je de hoeveelheid Watt verhoogd.
Het aansluitstuk waar je het plastic gedeelte op de metalen stang zet gaat erg stroef. Zowel er op als er af.
Hij rijdt verder goed.
Het snoer oogt wat iel / dunnetjes. Rolt tot nu toe goed op.

Pumkin 30-05-2008
Geschreven voor: Princess 332826 paars

Deze stofzuiger (soort gelijke: de 2825, Red Fox) na 1x stofzuigen geretourneerd! Slechte kwaliteit! mondstukken bleven aan het tapijt zitten omdat de koppeling losliet, snoer wou niet terugrollen, zwak plastic en enorm veel kabaal...

MaartenL 05-04-2008
Geschreven voor: Princess 332826 paars

Buitengewoon slechte kwaliteit. Binnen één week brak de lengte-verstelmogelijkheid van de steel af. Geruild. Nu - twee weken later - breekt de zuigmond van de steel; veel te zacht plastic van de bevestiging van de zuigmond op de steel, waarin overal haarscheurtjes ontstaan. Nu poging geld terug te krijgen. Erg lawaaierig en ondanks de 2500 watt motor heb ik niet de indruk dat deze nu zoveel harder zuigt dan mijn vorige van 1300 watt.

WAndrea 16-11-2007
Geschreven voor: Princess 332826 paars

Wat een slecht apparaat!! Ik heb hem net twee dagen in mijn bezit maar ga hem vanmiddag nog terug brengen naar de winkel.
Het snoer is veel te kort, hooguit 4,5 mtr.
Het snoer rolt niet zelf op, als je op de knop drukt.
Als je het snoer wil uittrekken, en dit doe ik echt met beleid, dan valt de stofzuiger steeds op zijn kant. : (
Ook komt er steeds een knik in de slang waardoor hij niet meer zuigt whaa...gek word ik daarvan.
Mijn advies:KOOP HEM NIET!!
Oke dan, ook nog maar even een plus puntje: hij zuigt wel goed, al is dat dan wel met een hels kabaal.