Bosch BSN 1600 blauw, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BSN 1600 blauw, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Piepo 05-01-2010
Geschreven voor: Bosch BSN 1600 blauw, grijs

Echt een koopje. Prima stofzuiger voor weinig euri die doet wat ie moet doen. Had hiervoor een soortgelijke stofzuiger (Bosch arriva) waar ik ook zeer over te spreken was.

Pedrosa 08-05-2009
Geschreven voor: Bosch BSN 1600 blauw, grijs

Geschikte stofzuiger voor op de camping e.d. Licht, compact en zuigt goed op gladde vloeren. Snoer wel erg kort maar rolt makkelijk in en uit. Lijkt me minder geschikt voor intensief gebruik maar daar is de prijs ook naar. Een koopje voor 60 euro bij de Block.

Christiaan001 28-07-2008
Geschreven voor: Bosch BSN 1600 blauw, grijs

Een leuk stofzuigertje. Hij zuigt goed, is compact en maakt weinig herrie. Naast de variabele zuigkracht heeft hij geen opties, maar hij doet wat de dure stofzuigers ook doen en daarmee vind ik het een koopje.

linda vd heijden 16-01-2008
Geschreven voor: Bosch BSN 1600 blauw, grijs

Hij zuigt op zich wel goed, deze kleine, en is heel compact en lichtgewicht, je neemt hem gemakkelijk mee de trap op. Stofzakken voor dit model zijn niet heel standaard, maar wel te verkrijgen bij onderdelenhuis. Maar de uitvoering van de parketborstel is echt beneden de maat, hij piept tijdens gebruik en spoort niet lekker. De zuigbuis kan halverwege uit elkaar maar de parketborstel kan niet van de steel af. Het snoer rolt zich tijdens het stofzuigen soms vanzelf op. Als je een beetje te wild aan de slang trekt, rolt de hele stofzuiger de kamer door.