Bosch Home Professional long-life compressor zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Home Professional long-life compressor zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Oscar Post 05-10-2014

Deze stofzuiger gekocht 1 jaar geleden omdat hij goed uit de test kwam. Nu 1 jaar later heb ik spijt als haar op mijn hoofd dat ik deze dure stofzuiger heb gekocht.
1. Stofzuigerzakken zijn moeilijk te krijgen. Ze zijn duurder dan Philips of Miele.
2. pistoolgreep en stang laten constant los, dus tijdens het zuigen valt de stang er steeds af. Je moet dan een nieuwe stang kopen. Het is een onderdeel wat buiten de garantie valt want het is onderhevig aan slijtage.
3. Hepa filter zat na 3 maanden al vol (gebruik=3 keer in de week) en deze waren 2x zo duur als bij andere machines.
4. stofzuigerzakken en filter gekocht bij Bosch zelf. Duurde bijna 2 weken voordat ik de spullen in huis had.

Volgende stofzuiger word geen Bosch meer! maar een Miele of een Philips.

A Verhagen 15-06-2012

Genomen via kieskeurig om beoordeling
Stofzuiger vanaf begin een grote teleurstelling
Na paar maanden slang vast moeten plakken , viel steeds uit elkaar .
Aan filter kap zit grote handvat , als je daar de stofzuiger mee oppakt wat logish is
breek alles af , dus ook weer plakband maw iets meer als een jaar in bezit en hij is al mee gegaan met grof vuil .
Dus deze stofzuiger is een hele grote telleurstelling geweest
Voor mij NOOIT geen Bosh meer

FritzTheCat 13-06-2011

Wereld apparaat.

Nadat onze vorige na 3 jaar motorproblemen kreeg eens op zoek naar een ander merk gegaan.

Uitgekomen bij deze Bosch en tot op heden was dit de beste keus sinds jaren.

Behoorlijk stil voor een stofzuiger
Die wieltjes......alsof hij over ijs glijdt
Fantastisch voet die over de vloer zoeft (vinyl)
Uitstekende netsnoer qua lengte en zeker wat betreft veiligheid.
Slang is van formidabele kwaliteit en kan tegen knikken en vouwen
Uitblaasrooster zit bovenop wat in ons geval super is (hondenharen)
Accessoires in aparte koffer en dat lijkt lastig maar is ideaal.
Lange smalle zuigmond welke perfect is voor de auto, nu eindelijk tussen de stoelen en middenconsole alles wegzuigen.
Perfecte meubel zuigmond en dito borstelmond.
Licht om te tillen.
Ruime stofzak.
Regelbare kracht.

Wat luidruchtig met borstelmond erop
Je wil niet stoppen met stofzuigen (-;

Voor € 188,- een zeer nette prijs voor een top apparaat.

Stofweg 14-01-2011

---------- update review 14-01-2011 ----------
De stofzuiger al weer 2 jaar in ons bezit.
Nog niets afgebroken, geen metaalmoeheid, snoer rolt nog op, knopbediening inorde, wieltjes nog net zo soepel, zuigslang onverwoestbaar, zuigkracht niet afgenomen. Het is net of ik hem elke keer weer nieuw uit de doos haal. Betrouwbaarheid nog steeds een 10.

---------- oude review 23-11-2009 ----------
Als je een “echte” stofzuiger in huis wil, moet je deze nemen.
Materialen die gebruikt zijn in combinatie met de opbouwsamenstelling
zijn van zeer hoge kwaliteit.
Stofzuiger is aangenaam stil en de prestaties zijn uitstekend.
In de bijgeleverde koffer zijn de hulpstukken aanwezig en er is
plaats voor de reserve stofzakken.
Deze stofzuiger is bij ons al meer dan 1 jaar in gebruik.
Er is eigenlijk maar één ding wat we kunnen zeggen:
dit is echt, een home professionele stofzuiger.

stofweg1 17-06-2021

hallo hier is stofweg nog eens met een update.
het is juni 2021!! onze stofzuiger is overleden :(
stopte spontaan tijdens het werk na 12 jaar trouwe dienst!
alles aan deze stofzuiger is verder nog meer dan functioneel en in orde.

stofweg1 07-11-2015

hallo hier is stofweg nog eens met een update.
het is november 2015!! onze stofzuiger alweer 7 jaar oud en ... perfect, niets nada noppes! alles nog tip top inorde. hier en daar een krasje van het vele gebruik! deze stofzuiger heeft alle verwachtingen overtroffen.

Tineke688 09-11-2010

Hebben deze stofzuiger een jaar in ons bezit.
Dachten we kopen een dure, zou de kwaliteit ook wel veel beter zijn.
Dit valt erg tegen
Gister de stofzuiger voor de 2e keer weggebracht ter reparatie>> deed niets meer.
Ook de achterklep is spontaan bijons afgebroken
prijs/kwaliteitsverhouding > nee

Jelle 26-10-2010

Nadat het zoveelste onderdeel van onze 7 jaar oude Miele het had begeven, deze Bosch aangeschaft. Maakt een solide indruk, zuigt veel prettiger, kortom een hele vooruitgang. Ook het snoer oprol mechanisme is een verademing, 13 meter bereik, zuigkracht prima, zowel op gladde ondergrond als tapijt/vloerbedekking. Aanrader.

moi3 04-07-2010

Ik heb deze stofzuiger nu een paar weken en ben tevreden met de capaciteit en het lage geluid van het apparaat.
Ik zou niet zeggen dat heb ding als een 'ballerina' achter je aan glijdt...ik vind m een beetje zwaar in de omgang...
Maar wel lekker sterk.
het snoer rolt bij mij pas in als ik het er eest helemaal uittrek.
Verder een apart koffertje met de andere koppen.
En er worden een paar sjieke stofzakken bij geleverd.

rian 1960 22-06-2010

Heel tevreden over deze stofzuiger, zuigkracht is goed,
geluid acceptabel. Degelijk en robuust, gewicht wel wat zwaar, maar goed te dragen door handvaten

leon2003 05-06-2010

3 weken in bezit, een absoluut topapparaat! Zuigt (erg) goed, rijd makkelijk, pakt makkelijk op, soepele slang, mooi bijgevoegd koffertje voor de accesoires.
Duurzaamheid natuurlijk onbekend.

Vonk645 05-04-2010

We hebben deze stofzuiger nu ruim een week en zijn erg tevreden. We hebben 3 katten en laminaatvloeren, en een paar vloerkleden.
De Bosch danst als een ballerina achter je aan, gaat heel gemakkelijk zonder sleuren. De wieltjes draaien prima en kunnen alle kanten op. Makkelijk op te tillen en de telescoopbuizen en hulpstukken zijn heel gemakkelijk te verwisselen en zitten goed vast.
Het lange snoer is super, ik kan een hele verdieping zuigen zonder contact te wisselen. Handige grepen om op te tillen en soepele slang en ook het snoeroprollen gaat geruisloos en snel.
Ik had wel graag een aparte parketborstel met een breder vlak met zachte haren erbij gehad. Die heb ik er toch nog los bijgekocht (universeel voor 9,95). De harde vloeren stand werkt wel goed, maar je krijgt het gevoel dat ie minder zuigt dan op tapijt. De kattenmandjes zuigt ie prima schoon, dus sterke zuigkracht.
Het geluid vind ik niet superzacht, maar redelijk normaal.
De hulpstukken zijn echt handig en doen het prima. Vooral de meubelborstel ben ik erg blij mee!. Prima koop en super tevreden!

H.Zuidema 20-03-2010

---------- update review 20-03-2010 ----------
Wat ik nog vegeten was om te veermelden in de review: Deze Bosch stofzuiger is de stilste die ik ooit heb gehad en er is werkelijk over dit ontwerp nagedacht en met succes.

---------- oude review 19-03-2010 ----------
Vandaag net binnen gekregen via internet besteld. Meteen maar gebruikt een zeer degelijke stofzuiger van Bosch zuigt perfect veel beter dan de Miele type 4000{motor stuk}. Ook had ik in het verleden al eerder de handgreep kapot, is niet sterk genoeg een beetje kracht zetten met zuigen en hij breekt. Dus nu de Bosch ziet er zeer goed en degelijk uit van kwaliteit. Ook de zuig regeling is mooi te bedienen met zelf Turbo maar dan zuig je wel de hele vloerbedekking weg. Wat mij ook opviel is de mooie lengte van het snoer 13 meter maar liefst de Miele had maar 7 meter erg lastig. Ik denk dat de duurzaamheid erg goed is echt Duits.Ook de bijbehorende koffer met onderdelen is echt super.

Traveler 17-12-2009

Ben vandaag deze stofzuiger wezen kopen. ook naar aanleiding van review. Heb erg getwijfeld tussen de Siemens Z6. Toch maar de Bosch gekocht. Ziet er robuust uit, motor stil en niet te vergeten 10 jaar garantie op de motor. Wilde weer eens wat anders dan een Miele. Miele ziet er niet zo robuust & degelijk uit.

Ook de koffer is erg handig.

Bij voorbaat al geen spijt van.

Is wel prijzig, maar het geld zeker waard.

Kopen dus.

Alex