Dirt Devil Yazz 3.1 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Dirt Devil Yazz 3.1 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

mirabe 30-05-2017

Binnen 4 maanden helemaal stuk!

Geschreven voor: Dirt Devil Yazz 3.1 zwart

Op 16 januari 2017 hebben wij bij Kijkshop.nl een Dirt Devil stofzuiger gekocht, type Yazz.
In de eerste week ging de standaard parket voet al stuk. Na een maand begon de speciale kat- en hondenhaar borstel kuren te vertonen en liep steeds vast. Ik moest die opzetborstel elke stofzuigbeurt openmaken, schoonmaken en dan nog werkte de opzetborstel maar 5 minuten om er vervolgens weer mee te stoppen.
De afgelopen weken ging de stofzuiger steeds meer lawaai maken en kreeg steeds minder zuigkracht. Zelfs de buren hoorden de motor van de stofzuiger.
Gisteren, 4 maanden na aankoop, stopte de stofzuiger er helemaal mee!
Ik heb het hoofdkantoor van Kijkshop gebeld en heb mij verbaasd over de slechte retour mogelijkheden. De vriendelijke dame aan de telefoon legde uit dat de leverancier van de stofzuiger tot 2x reparatie aanbiedt op het produkt, dus dat de stofzuiger niet vergoed wordt. Ik moet de stofzuiger langsbrengen bij het dichtstbijzijnde filiaal, Zaandam (voorheen bestonden ook Beverwijk en Alkmaar nog......), zodat de stofzuiger opgestuurd kan worden. Wij wonen in Heemskerk, dus Zaandam ligt op ong. 26 minuten afstand per auto. Na ongeveer 3 weken kan ik de stofzuiger dan weer ophalen.
Om de 3 weken te overbruggen kan ik een leenstofzuiger meekrijgen.
IK ben stomverbaasd over deze service! Niet van deze tijd dat we iets online kunnen kopen en niet op afstand kunnen regelen dat ik een nieuwe stofzuiger kan uitzoeken met dit aankoopbedrag als tegoed. Als een stofzuiger na 4 maanden al stuk gaat dan hoef ik dit merk en type echt niet meer, ik wil een andere stofzuiger! Geen reparatie!
Ik heb dat ook aangegeven tijdens het telefoongesprek, maar dit behoort niet tot de mogelijkheden. Ik vind dit niet kunnen!

Minpunten

• opzetstuk hondenharen snel stuk
  • lawaai stofzuiger
  • korte kabel
  • binnen 4 maanden motor stuk!