Philips Impact FC8390 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Impact FC8390 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

piet28 12-03-2010

Prima apparaat!!
Klein, lichtgewicht,lang snoer.
Handig op de trap en goed te sjouwen naar boven en weer terug.
Niet alleen voor eenpersoonshuishouding, ook zeer geschikt voor meerpersoonshuishoudens.
Een apparaat van €50,= mag en kan je niet vergelijken met een van € 400,=.
Wij zijn blij onze keus.

pvanzon 26-02-2010
Geschreven voor: Philips Impact FC8390 geel

prima stofzuiger, klein en makkelijk wendbaar.
zuigkracht uitstekend voor een 1500 watt.
erg tevreden over philips alleen onderdelen na een aantal jaren slecht tot niet meer verkrijgbaar.
gebruik al jaren philips stofzuiger en heb nog een van 20 jaar oud die het nog steeds doet.

Mw.T 01-12-2009

Zeer teleurgesteld!
Voordeel: Compact en licht.
Nadeel: Slechte zuigkracht, stofzak snel vol, sluit slecht na vervangenvan de stofzak. Snoer rolt niet goed op, Na 1 jaar geen enkele zuigkracht meer.
Normaal kocht ik er 1 van 30,- met 1 jaar garantie, was binnen 1 jaar ook dan op, terug naar de winkel, krijg een nieuwe. Al met al dan 2 jaar in gebruik met een beter resultaat dan deze.

headwich 21-09-2009
Geschreven voor: Philips Impact FC8390 geel

Het zijn steeds meer wegwerpartikelen die gefabiceerd worden. Deze stofzuiger heeft het geen 2 jaar volgehouden. 1x per week 20 minuten gebruikt. Ziet er nog nieuw uit maar de milieutax is effectiever want hij kan ontmanteld worden. Ooorzaak defect: Motor loopt aan, zuigt niet en wordt heet. Nieuwe motor 40 euro. Boevenstreek, ik heb 60 euro voor de nieuwe FC8390 betaald!

marisa21 03-08-2009
Geschreven voor: Philips Impact FC8390 geel

Zuigkracht ging snel vanaf.Stofzuiger raakt snel verstopt en soms ging hij niet meteen werken na de verwisselen van de stofzak. na een posje pas en na ik een paar keer de klep open en dicht deed.
De ding ging ook snel kapot.
Ik denk zo binnen 2 jaar.
Stofzak raakt snel vol.
Ik had veel meer verwacht van een apparaat met zo een goed merk. Zonde van mijn geld.veel irritatie dus.

Dominee Bongers 02-05-2009
Geschreven voor: Philips Impact FC8390 blauw

prima stofzuiger voor een alleengaande in een huurhuis.
Al die andere duurdere stofzuigers zijn voor de echte huisvrouwtjes.
Ik kom alleen tot de ontdekking dat ik MOET stofzuigen om het een beetje netjes te houden. Voor Euro 60 houdt ie wel vol met 2 jaar garantie
Zuigt goed en verder hoeft ie niks te doen

rieke80 23-04-2009
Geschreven voor: Philips Impact FC8390 blauw

Net gekocht, maar gaat direct terug.
Ziet er super uit! Maar geen telescopische stang waadoor ik hem niet kwijt kan, of in ieder geval niet makkelijk kan opbergen.
Verder kan ik er niet meer over vertellen. Namelijk niet uitgeprobeerd, omdat hij zo terug gaat...

JeroenB 31-05-2008
Geschreven voor: Philips Impact FC8390 geel

Op het eerste gezicht een leuke stofzuiger. Aardig vormgeven en lekker compact.

Echter na een aantal weken brak er al een stukje bij de luchttoevoer in de slang af. Daarnaast bleek al gauw dat het zuigvermogen van deze stofzuiger erg te wensen over laat. Veel vuil krijgt hij niet van de grond af. Met name zand of bijv. kattebak grit kan hij moeilijk opzuigen.

Daarnaast maakt het apparaat echt een pokke herrie, ik heb wel eens stofzuigers met een aangenamer geluid gehoord in elk geval.

Tot slot is de zak al gauw vol en verliest de stofzuiger bij een zak die halfvol zit al dramatisch veel vermogen.

Kortom een waardeloos apparaat, duurzaamheid valt vies tegen en het gebruiksgemaak is middelmatig.
Omdat hij compact is kan je hem makkelijk meenemen, maar aangezien hij geen extra bergruimte heeft kan je het hulpstuk nergens kwijt.

Ik zou absoluut voor een apparaat met meer watt gaan en grotere inhoud. Ik ga nu dan snel een nieuwe stofzuiger kopen.

Ron 68 13-02-2008
Geschreven voor: Philips Impact FC8390 geel

Goeie stofzuiger voor het geld,doet wat ie moet doen en dat doet ie goed.Weinig extra hulpstukken(slechts1 extra mondstuk)+ 1 stofzuigerzak.
Leuke vormgeving; is klein en erg handzaam!
Een 6 voor de duurzaamheid daar de aan/uitknop na 10 x gebruikt te zijn niet meer functioneerde.
Ondanks deze mindere ervaring toch een aanrader.

Mrs.Filiz 07-10-2006
Geschreven voor: Philips Impact FC8390 geel

Je hoeft echt geen dure stofzuiger te kopen om goed te zuigen, deze doet t ook
prima hij is licht (voor de trap) en die wielen zijn zo goed gemaakt het lijkt
net of hij met je meeloopt (mijn oude moest ik echt meesleuren). Behalve dat ie
best luidruchtig is vind ik t een goede stofzuiger vooral voor z,n prijs. O,
hij heeft wel niks speciaals behalve die opzetstukjes dan.