AEG Maximus Parketto AMX7025 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de AEG Maximus Parketto AMX7025 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Johny_test 22-05-2011

--------- update review, 22-05-2011 ----------
We hebben deze stofzuiger nu twee jaar in ons bezit. Wat zuigkracht betreft doet deze het prima. Echter zeer teleurstellend is het materiaal wat gebruikt wordt. Stofzuiger kiept achterover van de onderste tree en de slangaansluiting breekt af. De stang valt om op de plavuizen en de vergrendeling breekt af. Het rooster voor het filter valt er uit vanwege een lam geworden lipje. Nee, deze stofzuiger valt zeer tegen wat kwaliteit betreft. Deze serie stofzuigers is al meerdere malen goed beoordeeld door de consumentenbond maar dat zegt blijkbaar niets omdat zij niet testen op de degelijkheid van de stofzuiger.
Dan zijn de Philips of Miele stofzuigers een stuk degelijker.

---------- 1e review, 22-02-2009 ---------
Na 10 jaar was onze Philips stofzuiger kapot. Na wat rondgekeken te hebben op internet en na het zien van de test van de consumentenbond hebben we voor deze stofzuiger gekozen. Dit was weliswaar de AEG 7015 maar het enige verschil is het vermogen. Uit deze test kwam naar voren dat deze stofzuiger op harde vloeren het beste zou zuigen. Deze stofzuiger heeft inderdaad veel vermogen en zuigt prima op harde vloeren maar ook op vloerbedekking is geen probleem. De actieradius is prima en stuurt lekker. De telescoopbuis is in hoogte verstelbaar. Een handig hulpmiddel voor stoelen en trappen is de roterende borstel die in de stofzuiger opgeborgen wordt. De stofzak alsmede de filters zijn makkelijk te vervangen. De stofzuiger heeft twee handgrepen, een aan de voorzijde en een aan de bovenzijde. Het enige nadeel is dat de motor een wat hoge fluittoon heeft op volvermogen. Tot nu toe zijn we heel tevreden over deze aankoop. Wat duurzaamheid betreft moeten we afwachten of deze onze oude Philips kan evenaren (10 jaar)