Dyson DC22 Allergy Parquet

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson DC22 Allergy Parquet op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

JKRG 03-11-2012

Weinig zuigkracht.

Het voordeel van deze stofzuiger is z'n formaat en het feit dat je geen stofzakken nodig hebt. Daarmee is dan ook alles gezegd. Geen zuigkracht, een veel te kort snoer en het legen van de container is ontzettend lastig. Eigenlijk alleen stofvrij te legen als je hem helemaal in een plastic zak houdt. Daarnaast volgt hij niet makkelijk als je door het huis gaat, valt regelmatig om en blijft, waarschijnlijk door z'n vorm, vaak haken achter bank, deur of andere obstakels.

Maar het belangrijkste is dat 'ie wat mij betreft gewoon niet goed zuigt!

Officiele reactie van Dyson 05-11-2012

Beste JKRG,
Het kenmerk van alle stofzuigers van Dyson, is dat zij geen zuigkracht verliezen. Indien uw stofzuiger niet goed zuigt, zal er wellicht een verstopping zijn. Als u contact opneemt met onze helpdesk op 020 521 9890, kunnen zij telefonisch enkele tests doen om te zien waar het euvel zit. Er zit 5 jaar garantie op uw machine. Mocht dus blijken dat de machine gerepareerd moet worden, dan sturen wij een monteur bij u langs. Met vriendelijke groet,
Dyson

Tiemm 25-09-2009
Geschreven voor: Dyson DC22 Allergy Parquet

Haha zeker via internet besteld?

Ja de dc22 heeft een kleinere telescoop en heeft ook een korter snoer

Ideaal voor kleine oppervlakten

Top ding!

dimitri33 25-09-2008
Geschreven voor: Dyson DC22 Allergy Parquet

de dyson dc22 baby heb ik na 3 weken verkocht omdat ik het drie keer niets vond en dyson BV kwam met een reactie waar ik niets aan had, ik moest het er maar mee doen.
oke op de tv reclame worden alleen de machines getoont dat men kan zien dat de dc22 baby inderdaad kleiner is maar er wordt niet bij vernoemd dat de zuigbuis ook veel korter is en dat terwijl de mensen langer aan het worden zijn ! ik zie het meer als een lokkertje! voor mij nooit meer een dyson, ben weer een miele gaan kopen met een drie delig telescopisch zuigbuis.

Jan_Bos 10-08-2008
Geschreven voor: Dyson DC22 Allergy Parquet

Nadat mijn vorige Dyson (DC05) het had begeven deze baby Dyson gekocht. Helaas ben ik er niet zo tevreden mee als met mijn vorige. De zuigkracht is absoluut verbeterd en ook de nieuwe cyclo-technologie zorgt voor betere prestaties maar de afwerking is voor de rest erg magertjes. Het snoer is echt te kort, de zuigstang ook. Daarnaast is er een knopje wat je kunt indrukken om de zuigkracht te verminderen bij hoogpolig tapijt (tegen het vastzuigen). Dit knopje is dermate strak geveerd dat het een hel is om deze tijdens het zuigen ingedrukt te houden. Geen succes dus! Een schuifje oid was handiger geweest (en ook nog variabel instelbaar wat het nu niet is!). Qua prestaties dus best een aardige stofzuiger maar ik raad je aan om toch nog wat meer neer te tellen en dan de 'gewone Dyson (DC23) aan te schaffen!

Sophie2008 27-04-2008
Geschreven voor: Dyson DC22 Allergy Parquet

Doet zijn werk zoals een Dyson dat hoort te doen. De DC 22 is wat stiller dan de DC20 en is lichter in gewicht. Wordt daarom door Dyson de Dyson Baby genoemd.