Philips Performer FC9175 groen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Performer FC9175 groen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

Aafke 18-11-2013

Ik heb de stofzuiger 3,5 jaar geleden aangeschaft. Erg prettig in gebruik. Vooral het lange snoer vind ik erg fijn. Nu was hij in de garantie periode stuk, printplaat bleek kapot. Deze is netjes vervangen en klachten waren verholpen. Nu is hij dus weer kapot en inderdaad.... garantie is voorbij.... weer de printplaat stuk. Hij gaat van hard naar zacht zuigen en weer terug. Heel vervelend. Vooral als je over drempel rijdt of per ongeluk tegen de stofzuiger aantikt. Ik heb contact met de Philips opgenomen omdat ik het toch wel erg betreurenswaardig vind dat zuiger nu weer stuk is. Is een dure reparatie rond de 100 euro dus dat ga ik niet zelf betalen. Helemaal niet voor een stofzuiger. Ik kreeg als aanbod dat ik in hun webshop een nieuwe uit mocht zoeken met een beetje korting. Had het netter gevonden als ze b.v. reparatie 50% betaald hadden. Hier heb ik echt niks aan en als dit de service van de Philips is dan wordt de volgende dus zeker een ander merk. Kortom: Niet kopen!!

mrbouboa 12-02-2010

Dit is een zeer mooie en compacte stofzuiger met een handig handvat om hem op te tillen terwijl hij recht blijft. En waar hij voor is gemaakt doet hij erg goed. Hij is erg stil en de zuigkracht is zeer sterk. Er zitten 3 stukken bij( parket, tapijt en algemeen). Deze werken ook zeer goed. De stang in en uitschuiven moet je even bij opletten en het knopjessysteem zou wat moderner kunnen maar is niks onoverkomelijks. Ben zeer blij met de aankoop.

Haan48 31-12-2009

Het is absoluut de slechtse stofzuiger die wij ooit hebben gehad. Hij is veel te zwaar en onhandig in gebruik. Daarbij is het verwisselen van de mondstukken een ware opgave. Dit omdat deze stofzuiger het, naar mijn idee, zwaar verouderde "knopjes" systeem heeft.