Dyson DC22 Animalpro grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson DC22 Animalpro grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Frans194704 15-09-2010
Geschreven voor: Dyson DC22 Animalpro grijs

Wij hebben een vergelijkbaar model, namelijk DC08 SLV met hepa filter gekocht voor € 499,00 euro. Na 3 jaar! werd er al een onderdeel vervangen. Nu amper 7 jaar na aanschaf is de zuigmond defect en de handgreep sluit niet meer op de zuigbuis.Het is een aardig model, maar wat heb je daar nu aan als de kwaliteit van de andere onderdelen die nodig zijn om te zuigen van inferieure kwaliteit zijn. Vandaag, 15 september email gestuurd aan Dyson dat wij klaar zijn met dit merk. Gewoon in de U.K. blijven en ons niet meer lastigvalllen met reclames dat het een superieure stofzuiger is. Want dat is het beslist niet. Lees op diverse sites dat stofzuigers gemiddeld 15 jaar meegaan en minder dan de helft kosten van een Dyson.

Pompelien 24-08-2009
Geschreven voor: Dyson DC22 Animalpro grijs

Ik heb hem nu 4 jaar. In het begin waren wij zeer enthousiast. Maar Na een jaar stofzuigen was hij zijn zuigkracht al kwijt. De buis gaat snel kapot, alles wat erop zit breekt er af. Bij normaal gebruik zou dit toch niet mogelijk moeten zijn. De brostels lopen vast als er iemand in huis lang haar heeft. Daar kan hij namelijk niet tegen. De service zou geweldig zijn bij dyson maar ook dat valt tegen. Ik heb hem gehad van mijn vader die kort erna overleed. Dus heb ik geen garantiebewijs. Maar ze weten toch zelf wel wanneer een stofzuiger is uitgegeven. Staat notabene een nummer op. Maar nee hoor geen gehoor al meteen het eerste jaar niet. Ik ben klaar met dyson vind het een zeer slecht stofzuiger.