Siemens VS08GP1266 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens VS08GP1266 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dineke1965 14-12-2011
Geschreven voor: Siemens VS08GP1266 zwart

Pluspunt van deze stofzuiger: lang snoer, dus je kunt overal bijkomen en goede zuigkracht. Minpunt: duurzaamheid. Wij hebben het ding nu iets langer dan twee jaar en kunnen een nieuwe kopen. De stofzuiger gleed (helemaal niet hard) tegen de stang aan en toen knapte de sluiting van hard plastic aan de voorkant(waar de stofzak in zit)gewoon af. Ook de meegeleverde hulpstukken (plintenmondstuk e.d.) gaan nu al stuk. Nu stofzuigen wij best veel, met kinderen en huisdieren, maar met net twee jaar is deze stofzuiger wel erg snel aan vervanging toe.

Cle1992 27-01-2010
Geschreven voor: Siemens VS08GP1266 zwart

Jarenlang 2x een miele aangeschaft, maar doordat de nieuwe miele stofzuiger een te korte snoer hebben, is deze siemens aangeschaft. Het gewicht is lager, wat prettig is om naar boven/beneden te brengen. Qua stofzuigen beter als de miele en rolt beter als een miele. Een zeer goede aanschaf!

assepoetser 16-08-2009
Geschreven voor: Siemens VS08GP1266 zwart

heb de stofzuiger nog niet heel lang, maar ben zeer tevreden, heb een gedeelte zwart tapijt en een witte hond, maar alles wordt perfect schoon, ook op de houten vloer gaat het fantastisch, geen gehannes meer met een kort snoertje, 13 meter, ook voor langere mensen prima en waar ik heel blij mee ben is dat de motor heel stil is de kids kunnen gewoon de tv horen.Moet alleen nog even op de markt zien of daar ook de grote ( 6 liter)stofzakken worden verkocht, deze zijn per 4 ca 10,00 euro, bcc is hiet zover ik weet het goedkoopste mee.
Hoop er nog lang plezier van te hebben.