Hoover Freespace TFS 7207 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hoover Freespace TFS 7207 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,3

wendelien 07-01-2009

Nog nooit heb ik zo veel spijt gehad van een aankoop als van deze stofzuiger!! Ik ben gevallen voor de vormgeving en dacht dat een zakloze stofzuiger meer zuigkracht had... niets is minder waar. Binnen een paar minuten zit het reservoir al verstopt en het lijkt wel alsof je niets anders doet dan dit legen. Ook maakt het apparaat ongelooflijk veel herrie. Ik heb de stofzuiger nog maar 6 mnd maar nu is e.e.a. al kapot. Een verschrikking!

jeroenfff 26-09-2008

Dramatisch apparaat... De eerste 2 weken werkt ie perfect daarna gaat het bergafwaarts met dat onding. Het filter raakt te snel vol (soms na 3 minuten stofzuigen), het vuilreservoir kan niet helemaal vol omdat het filter ook te snel vol raakt dus ook die moet na een paar minuten weer geleegd worden. Dus de zuigkracht is onvoldoende.
De wieltjes raken vaak los, de as loopt er regelmatig uit. En de elektrische kabel is met +/- 5 meter veel te kort. Dan nog het meest vervelende is het geluid. Het lijkt wel of er een vliegtuig naast je op volle toeren staat te draaien. Een erg irritant hoog geluid.
Het apparaat ziet er dan wel weer grappig uit, maar dat is het enige voordeel wat ik kan bedenken...