Philips Jewel FC9071 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Jewel FC9071 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

b.k 27-11-2009
Geschreven voor: Philips Jewel FC9071 blauw

wat een handig compacte stofzuiger compact en
handzaam niet zo groot als andere stofzuiger mooi model zeer wendbaar heerlijke lange slang en zeer wendbaar mooie kleur en heerlijk lang snoer dus mijn huis te stofzuigen met 1 stopcontact en dan de zuigmond deze heeft een hoek waardoor je makkelijk in hoekjes kunt zuigen er zit ook een buisje bij die je kunt vullen met korrels voor een heerlijke geur in je huis en de stofzuiger zak is ook makkelijk te pakken dit komt omdat er een mooi handvat zit om de zak er uit tehalen en hele goede zuig kracht maar is goed aftestellen door een mooie draai knop boven op de stofzuiger dus gewoon een idiale stofzuiger 1 nadeel maar dit komt omdat de stofzuiger compact is de zuigmondjes zitten er los bij en moeten aan de stang op gehangen worden dit is de enigste op merking

Coenraats 09-09-2008
Geschreven voor: Philips Jewel FC9071 blauw

Echt geweldig. We hadden al een tijdje een oude stofzuiger en waren toe aan vervanging. Geweldig sterke en regelbare zuigkracht zowel zeer prettig op parket als op vloerbedekking. Hij is goed wendbaar door zijn grote wielen en redelijk licht van gewicht wat handig is bij de trappen. De V-vorm van het mondstuk is ook erg praktisch, je komt overal makkelijk bij. Pluspunten zijn ook het lange snoer en de luchtverfrissingskorrels. Ik ben erg tevreden.

rogier.v 02-09-2008
Geschreven voor: Philips Jewel FC9071 blauw

Na een nilfisk, die nooit echt een erg goede zuiger was, en ook nog superheet werd, nu een Philips JEWEL FC9079 aangekocht (De 9071 was hier niet te vinden - sept. 2008)
Wat een verademing , wat een zuigkracht., die je soms moet matigen met de zuigkrachtknop. Gemakkelijke telescoopsteel verstelling, met een speciaal pauze schuif om de steel op de stofzuiger vast te maken, en een oprolsnoer van 7 meter, die bij ons meer dan voldoende is.
Wij hebben overal voltapijt, met enkele kleine kamers in vinyl.
Je zag merkelijk het verschil waar je geweest was, het apparaat volgt mooi en zacht de te volgen weg.
Enkel aan een meubel zou hij nog wel eens willen haperen, omdat het grote wiel enkele mm uitsteekt.
De voorziening om reukkorrels te gebruiken is ook wel leuk, en je huis ruikt fris.
Het hepa 13 filter kan onder stromens water uitgespoeld worden, dus kostenbesparend.
Ik kocht ook een doos met 4 stofzuigerzakken, die 5,99 € kostten, wat stukken minder is dan voor veel andere apparaten.
Hopelijk is de duurzaamheid beter dan hun scheerapparaten, want die zijn, na al 4 stuks, van een belabberde duurzaamheid en stevigheid.
Had toen gezegd nooit meer philips, maar heb dan een tv van 17 jaar oud, en nog altijd uitstekend...zo zie je maar.