AEG VAMPYR CE 4122 zwart, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG VAMPYR CE 4122 zwart, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Rene 26-05-2014

Na 3 jaar uit ellende deze stofzuiger weggedaan. In het begin werkte de stofzuiger nog wel redelijk, maar na een half jaar werd de zuigkracht behoorlijk minder. Verder maakt het apparaat enorm veel geluid. De aan/uit knop ging na twee jaar kapot. Bevestiging stofzak is ook niet denderend. Deze schiet soms los, met als gevolg dat het stof in de stofzuiger komt. Verder is de telescoopbuis al na een jaar kapot gegaan. Nog een wonder dat we het drie jaar volgehouden hebben met deze stofzuiger. Al met al een AFRADER

jotje69 17-05-2014

Heb zojuist weer een AEG Vampyr besteld, nadat de laatste na 5 jaar fulltime dienst (huishouden met 6 personen en 2 honden) de geest heeft gegeven.
Hij is niet luidruchtiger dan al mijn oude stofzuigers. Sterke zuigkracht, ook als filter bijna vol is. Super makkelijk in gebruik. En zelfs na 5 jaar werkte het oprolmechanisme nog als op dag 1!

joost1987 09-02-2013

Prima stofzuiger zonder poespas. Geluid is niet anders dan de concurenten in zijn prijsklasse. stofzakken zijn ook goed verkrijgbaar.

ges 07-02-2011

Hiervoor ook een Vampyr gehad..
We waren tevreden met deze Vampyre(toen 69,-) Deed wat ie moest doen, nl stofzuigen. Veel bijna dagelijks gebruik ivm gezin van 6 personen , hond en marmoleum vloer.Boven laminaat vloer.Geen problemen met de 1600 Watt.Wel een andere borstel gekocht voor gladde vloer. Maar helaas, vorige week defect en niet zo 123 te repareren. Och, na 3 jaar en voor 69,- wat wil je dan nog meer....
Nu dus een nieuwe met 2200 Watt, zelfde uiterlijk, alleen een zwaardere motor. Dit verschil merk ik niet zozeer in zuigkracht. De bijgeleverde borstel is voor ons gebruik onhandig, nogal hoog, zodat je niet onder kasten o.i.d kunt. De 'oude' borstel zit nu aan de slang en bewijst z'n dienst.
Maar zoals gezegd doet ie z'n werk naar behoren, snoer lang genoeg etc.
Kortom voor 88,-, M.markt, weer een goed ding en zeer w.s voor een aantal jaren.
Als ik reviews lees van andere merken en ook de duurdere types zijn er goeie types bij,maar zijn er ook wel de nodige nadelen ( veel geld , maar slechts enkele jaren gebruik/ goed maar kort snoer/goed maar oprolmechanisme snoer snel defect etc.
dan ga ik maar voor 88,- en een paar jaar gebruik , dan is mijn frustratie ook niet groot als 't apparaat na enkele jaren weer defect is.

vuyk 17-02-2009

Wat een slechte stofzuiger,maakt herrie voor 10 maar heeft zelfs moeite met vuil op laminaat op te zuigen,Is al terug geweest voor snoeroprol te repareren,en er zit al een nieuwe borstel op.Koop deze maar niet!!