Electrolux Z8263 paars

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Electrolux Z8263 paars op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

cleaner 08-01-2011
Geschreven voor: Electrolux Z8263 paars

Ik heb deze stofzuiger net aangeschaft voor maar 175 euro en dit is echt een aanrader. Het toestel is heel flexibel in zijn beweging en hij is heel makkelijk te legen in de prullebak. Het toestel geeft middels een lampje aan dat het filter smerig is en dat deze dient te worden schoongemaakt. Er zitten 2 filters in deze filters moet je van plaats verwisselen en dan gaat de stofzuiger deze zelf schoonmaken. Lekker makkelijk en eenvoudig. Zuigmond draait gewoon mee met jou handelingen zodat er, zoals bij mijn vorige, niet elke keer een knik in de buis komt. Het toestel vind ik wel zwaar 7kg. dus die til ik niet zo makkelijk naar boven enigste nadeel tot nu toe. De steel is ook niet licht, voordeel hiervan is dat hij er op die punten degelijk uitziet en ook voelt. Tot nu toe een aanrader. Staan nog geen verkooppunten bij maar ik heb de stofzuiger bij expert gekocht.