Electrolux ZE346 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Electrolux ZE346 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

fam van de Kamp 14-09-2015
Geschreven voor: Electrolux ZE346 blauw

Wat ons betreft een van de beste stofzuigers die we ooit gehad hebben. Sinds 5 jaar in bezit en nog steeds erg blij mee!
Fijne lange slang en snoer, verstelbare lange buis, goede zuigkracht, klein en compact maar toch sterk in zuigkracht, goed wendbaar, kan tegen een stootje. Prettig dat je de zuigkracht eenvoudig kan aanpassen.
Hij heeft al heel wat meegemaakt, maar is nog steeds in prima conditie, werkt nog net zo goed als in het begin. Wij hebben een gezin met 2 kinderen, wordt dus goed gebruikt.

We zijn toe aan een nieuwe zuigmond, maar dan kan hij hopelijk nog lang mee. Wij hebben een harde vloer (natuursteen) en vinden de originele zuigmond daarvoor wat te zwaar. Met de speciale zuigmond voor harde vloeren zijn we meer dan tevreden.

Design vind ik persoonlijk mooi, juist de frisse kleur.

nicee1981 29-09-2012
Geschreven voor: Electrolux ZE346 blauw

Goeie stofzuiger, die uitblinkt in gebruiksgemak door het lange snoer en de lange slang.
Wat wel tegenvalt is het verminderen van de zuigkracht zodra de stofzak halfvol begint te raken: je moet dan echt de zak vervangen, daarna zuigt hij weer als een tierelier.

Het design is echt verschrikkelijk: goedkoop ogend wit met blauw plastic doet vermoeden dat het een stofzuiger uit het ondersegment betreft, dat is echter niet het geval!
Electrolux zou qua design moeten teruggrijpen op hun stofzuigers uit de jaren 80: die langwerpige sledestofzuigers waren wel onpraktisch, maar oogden (en waren) oerdegelijk en zogen fantastisch. Daarop teruggrijpen (design wel vertalen naar 21e eeuw) zou het merk een veel opvallender uitstraling geven tussen het topsegment.

Tiny000001 21-06-2012
Geschreven voor: Electrolux ZE346 blauw

De ergospace nu al ruim 2 jaar in bezit.
Fijne stille stofzuiger, makkelijk te bedienen en de katten zijn voor deze niet bang.
De stofzuiger boven maakt veel meer lawaai, met veel minder zuigkracht (is maar 2 maand ouder).

Stofzuigerzak vol en je gaat toch door, hij slaat van zelf af.

Lange snoer en lange slang er prettig.

Tjekkers 20-05-2012
Geschreven voor: Electrolux ZE346 blauw

Apparaat nu een half jaar in huis en we hadden hem nooit moeten kopen. Op de de stofzuiger zelf (zuigvermogen) is niks aan te merken, maar de kracht waarmee het snoer wordt opgerold is om te huilen. Het snoer rolt zichzelf zo slecht terug dat er altijd minimaal een meter blijft uitsteken. Irritatie ten top en dat voor een apparaat waar we € 150,- voor hebben betaald. We hebben hem aangeschaft via een webwinkel en retourneren kost ook al een vermogen.
Voortaan gewoon weer bij een electronicazaak kopen ;-)

nicee1981 29-09-2012

Wij hebben dat probleem met het snoer niet, maar het is wel belangrijk dat je het snoer helemaal afrolt voordat je gaat stofzuigen en bij het oprollen de lusjes eruit haalt: anders gaat de veer kapot en rolt hij slecht op

Nora 11-12-2011
Geschreven voor: Electrolux ZE346 blauw

Week geleden aangeschaft na erg goede ervaringen met mijn vorige Electrolux.

Wat ik er nu al van kan zeggen:
- Groot vermogen (tapijt met kattenharen is zo schoon)
- Mooi systeem om de zak te vervangen
- Bijna net zo klein en licht als mijn vorige stofzuiger
- Heel lang snoer (dat zo nu en dan wel een beetje hulp nodig heeft bij het oprollen :( )
- Heel lange flexibele buis en bovendien een telescoop stang
Je kunt dus zo het hele huis door met één stopcontact. En ook trappen zijn erg makkelijk (je redt alle treden door de machine boven/beneden te laten staan.) Even in een hoekje zetten is wel oefenen met zoveel buis.

Over duurzaamheid kan ik nog niets zeggen, maar alles voelt stevig, dus ik heb goede hoop...

Arend_ 25-05-2011
Geschreven voor: Electrolux ZE346 blauw

Ik heb deze stofzuiger ruim een jaar in bezit en het is de fijnste stofzuiger die ik ooit heb gehad. Vrijwel alle stofzuigers die je tegenwoordig ziet voelen goedkoop en plastic aan, maar deze voelt degelijk aan en er is nog geen enkel klepje of wieltje gebroken.
Hij heeft een erg lange en soepele slang en een erg lang snoer. De stofzakken die erin gaan zijn van stof waardoor ze iets duurder zijn maar veel beter lucht doorlaten. De zuigkracht is mede hierdoor erg goed. Ik kan geen nadelen bedenken.

KH65 15-04-2011
Geschreven voor: Electrolux ZE346 blauw

Een goede stofzuiger met zeer lange slang/snoer, kan je de hele etage doen zonder van contact te wisselen, de snoer rolt moeiteloos in. Het nadeel vind ik de manier van bevestigen van zowel de slang aan de stofzuiger als de in en uit doen v.d. borstels = bah. Ook qua uiterlijk vind ik hem zo-zo, het oogt niet echt chick met zijn wit/blauw kleurcombinatie, begrijp dat witte kleur erbij sowieso niet, ook uit praktisch oogpunt niet.
Maar goed, hiervoor hadden wij een Bosch waar je moeiteloos van borstel kon wisselen, de slang in en uit doen ging ook meer dan makkelijk, maar het snoer wilde na een paar maanden al niet meer fatsoenlijk oprollen.
Ah, blijkbaar bestaat de ideale stofzuiger niet - en makkelijk in en uit elkaar zetten van de onderdelen, en het snoer makkelijk oprollen, en de slang lang, en goed stofzuigen ook nog.
Dus als ik tussen dat alle moet kiezen ga ik toch voor de Electrolux :-).

Hendrix76 20-02-2011
Geschreven voor: Electrolux ZE346 blauw

Goede kwaliteit stofzuiger, degelijk en compact, handig in gebruik, lang snoer en prima zuigkracht. De parketborstel werkt prima op ons planken vloer. We hebben de stofzuiger nu enkele weken in gebruik, dus qua duurzaamheid weet ik het nog niet, maar we zijn dik tevreden.

anjolima 16-08-2010
Geschreven voor: Electrolux ZE346 blauw

wij hebben deze stofzuiger sinds juli 2010 in ons bezit. De stofzuiger bevalt uitermate prima, zuigt goed, heeft langs snoer, in hoogte verstelbare stang, kortom een goede aankoop deze stofzuiger!

WPdM 02-08-2010
Geschreven voor: Electrolux ZE346 blauw

Heb m nu al een tijdje en ben er zeer tevreden over. Kan mn hele huisje vanaf één stopcontact. Geluidniveau is redelijk laag als je gemiddelde zuigkracht hebt ingesteld. Degelijk apparaat en lekker klein en handzaam in een klein huis. Stofzak gaat best wel lang mee en zelfs met 5 katten in huis voldoet de standaard borstel om het haar uit de deurmatten te krijen. All in all een prima aankoop waar ik nog steeds geen spijt van heb:).

sf_kuipers 30-09-2009
Geschreven voor: Electrolux ZE346 blauw

lekker lang snoer, ook erg lange zuigslang. Mooi design, lekker compact en zuigt prima. regelbaar toerental en hulpstukken aanwezig.
Paar keer mee gezogen, en tot nu toe erg tevreden. Ziet en voelt redelijk robuust, maar da's nog wat te vroeg om echt iets over te zeggen

paulus2meter 14-09-2009

SUPERSTOFZUIGER !!

Het snoer is veel langer dan bij andere stofzuigers ( 9 meter ipv soms maar 5,5 of 6 meter ) en de slang is ook heerlijk lang zodat ik met gemak elke verdieping van het huis kan stofzuigen vanaf 1 stopcontact op die verdieping. Je pakt de machine lekker makkelijk op met de draaggreep bovenop de stofzuiger en hij is ook lekker licht van gewicht. Wielen zijn van zacht rubber die dus niet op het laminaat krassen of lawaai maken. Zakken zijn een stuk goedkoper dan bij andere merken. En de zuigkracht is FANTASTISCH. Deze stofzuiger zuigt als een tierelier en de lucht wordt gezuiverd via het anti-allergie filter weer uitgeblazen. Ook vind ik dit een prima stille stofzuiger. Het gebruikte materiaal voelt allemaal stevig aan en is niet van dat goedkope chinese plastic gemaakt. De telescoopbuis vind ik als persoon van 2 meter lengte eigenlijk goed lang. Als je wilt kan je goed rechtop blijven staan tijdens het zuigen. In 1 woord : TOP