Philips Performer FC9174 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Performer FC9174 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ronadino 02-12-2009

Een schitterende vormgeving.
Ongekende regelbare zuigkracht, Redelijk compact.
Licht, handzaam en zeer volgzaam door de grote wielen. Snoerlengte prima.
Minpunten zijn: uiteinde mondstuk is veel te krom, dit werkt niet goed omdag de slang de grond raakt.
Slang is goed stevig en daarom stijf. Er zit geen mechanische zuigkracht regelings klep op de mondstuk
hierdoor moet he altijd de zuigkracht regelen met de knop op de stofzuiger.
Er is wel een duurdere versie met een infrarood zuigkracht regeling op het mondstuk...een er is een meer prijs, twee het is niet nodig, dat goedkope klepje voldeed uitstekend.
Al om al een zeer goede stille zuiger die het daglicht mag zien.Vergeet ook niet het filter tegen Allergien voor mensen die hem nodig hebben. Daarbij komt ook nog dat de zuiger heerlijk stil is.

peter112 04-03-2009

ik heb vandaag deze stofzuiger gekocht. prima keuze geweest. het vermogen is ruim voldoende en het gewicht is prima zeker met de middenhandgrip,ook goed de trap mee op te nemen.hij heeft twee aparte vloerborstels een gewone V vormige borstel en een roterende borstel. maakt weinig lawaai als ik dat met de meeste stofzuigers vergelijk. een ander voordeel is het snoer van 9 meter dus het is niet nodig steeds van stopcontact te wisselen.de hulpstukken zitten onder het handvat dus makkelijk te pakken zonder eerst een deksel te openen.hij loopt wel erg soepel ik ben gewend een ruk te geven om verder te kunnen, maar dan vliegt de stozuiger je voorbij.het enige min puntje is dat er geen schuifje op het handvat zit op het vacuum te verminderen als de stofzuiger zich vastzuigd aan b.v. een matje, je kunt dit natuurlijk wel instellen met de reglaar op de stofzuiger zelf maar toch.afhankelijk van het type is dat wel te verkrijgen.