Siemens VSZ61240 zwart, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens VSZ61240 zwart, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

corrie1951 20-02-2012

Al vanaf het begin heb ik problemen met de onderdelen, dan is het de klep waar hulpstukken worden bewaard en de klep van de stofzak is ook al een paar keer vervangen ook de buis is vervangen en ondertussen blijf ik steeds om de paar maanden weer naar de winkel gaan met kapotte onderdelen. Volgens de winkel ben ik de enige met deze klacht, ik kan mij dat niet voorstellen.

Lydia51 02-02-2011

Het toestel past zijn zuigkracht automatisch aan, handig om van vloer naar tapijt te gaan.
Is makkelijk en licht hanteerbaar. De buis met schuifmanchet is comfortabel. Eerste indruk prima toestel. Ondanks zijn 1200 W heeft hij toch de capatiteit van een 2200 W, wat de electriciteitsrekening laag houdt.

G-Roy 26-09-2009

Stofzuiger een paar dagen in het bezit. Jaren lang ook een Miele stofzuiger gehad,die overigens stuk is gegaan door op de snoer te gaan staan tijdens het stofzuigen.
( Miele stofzuigers zijn duurder in aanschaf, maar de beste) Hopelijk is deze siemens ook zijn investering waard.
Stofzuiger heb ik gekocht, nav een advertentie van Siemens op de site van Kieskeurig, bij ITS, ook toevallig, ITS had een BTW Vrije dag.
Met zijn 1200 Watt aan zuigkracht is die enorm krachtig, jammer genoeg maakt die veel geluid.
Stofzuiger is licht van gewicht, makkelijk te showen bij stofzuigen van de trappen.
Body van de stofzuiger is zit er goed uit en is degelijk van kwaliteit.
Jammer van de snoer, dat die niet altijd automatisch terugtrekt.