Tristar SZ-1909 Stofzuiger zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tristar SZ-1909 Stofzuiger zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,5

annievs 25-04-2012

Ik vind hem er wel mooi uit zien en hij is ook makkelijk te tillen . Maar de slang heeft het begeven een jaar na aankoop. slang kwaliteit vind ik zeer slecht . Maar de rest van de stofzuiger fungeert prima.

krarel 29-09-2011

na iets meer dan 1 jaar:
- wiel gebroken.
- handvat stofzuigerslang gebroken.
- onderkant en bovenkant stofzuigerslang laat los.
Niet extreem gebruikt, kwaliteit is zeer slecht.

stofzuiger 28-05-2009

Zeer slechte stofzuiger. Aan alles is te merken dat er slechte, goedkope materialen zijn gebruikt en er niet is nagedacht over het ontwerp. Ik heb zelden zo een niet gebruikersvriendelijke stofzuiger gezien.
Het vermogen is 2400W. Dit zegt echter niets over de werkelijke zuigkracht. Mijn miele van 1600 wat zuigt na 8 jaar nog beter! Het zegt trouwens wel iets over het geluid wat geproduceerd wordt...

OV83 22-04-2009

Redelijk goede stofzuiger voor weinig geld. Stofzuiger zuigt enorm goed en het is een handzaam . Nadelen zijn de relatief korte stroomkabel (5 meter) en de relatief korte stofzuigerslang. Handig is ook de stofzak vol-indicatie. Ik ben voor alsnog tevreden over dit product.