Samsung VCC4580 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung VCC4580 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

Robert S. 23-04-2017

Uitstekende zuigkracht, filter goed in de gaten houden.

Geschreven voor: Samsung VCC4580 rood

De zuigkracht van het apparaat is uitstekend en in het algemeen presteert hij goed. Je moet het filter wel goed in de gaten houden. Het filter onder de stof-/vuilbak raakt snel vervuild. Het bestaat uit een blauwe spons en een wit roosterfilter. Het blauwe sponsje is goed schoon te maken met water. Van het witte roosterfiltertje moet je echt de twee helften even van elkaar trekken om daarna uit te spoelen met water, anders wordt het niet schoon. Als dat filtertje verstopt zit (en dat gebeurt nogal snel) dan ben je de zuigkracht bijna helemaal kwijt.
Ook de aanwijzing dat je 12 uur moet wachten totdat het blauwe sponsfilter weer droog is is bizar. Even een paar keer 10 tot 20 sec in de magnetron en hij is ook droog.

Pluspunten

• enorme zuigkracht

Minpunten

• filter raakt snel verstopt
  • aanwijzing schoonmaken filter bizar

Josbert Lonnee 20-11-2015
Geschreven voor: Samsung VCC4580 rood

Het ding zoog zeer slecht. Ik heb hem uit elkaar gehaald. Alle luchtdichte aansluitingen tussen de onderdelen bleken behoorlijk lucht te lekken. Ik heb met tape alle ruimtes opgevuld.

Nu na een jaar of meer rolt het snoer nog nauwelijks zelf op; de veer is lam geworden.

the_joeri 09-06-2013
Geschreven voor: Samsung VCC4580 rood

het is een goed uitziende stofzuiger maar daar is ook alles mee gezegd. na 2 keer stofzuigen is het filter vol en de telescopische slang werkt 9 van de 10 keer niet optimaal.
en kattenharen komen verstopt te zitten in de kop.

IYW 12-02-2013
Geschreven voor: Samsung VCC4580 rood

Deze stofzuiger hebben wij inmiddels ruim een jaar, bevalt prima. Wij hebben hem gekocht voor 60! euro bij de MM. Doet het nog steeds uitstekend, goede zuigkracht. Filter eens per maand schoonmaken onder de kraan is voldoende om de zuigkracht te behouden!

WB43 17-03-2012
Geschreven voor: Samsung VCC4580 rood

Wat een drama stofzuiger. In het begin dachten we jeetje die zuigt echt heel goed maar het werd al snel minder. Elke keer moet ik die filter schoonmaken en al snel was de telescopische buis niet meer telescopisch omdat hij alle kanten opschoot. Deze zou ik dus echt niemand aanraden. Normaal gaat een stofzuiger 4/5 jaar mee maar deze nog niet eens een jaar. Schandalig!

liesssss 10-02-2012
Geschreven voor: Samsung VCC4580 rood

Deze stofzuiger is gekozen door de goede prijs/kwaliteit verhouding. Nou ik heb hem al 5 keer bijna van het balkon afgegooid. Hij kan niet maximaal zuigen want dan raakt hij verstopt, de zuigkracht is bij ons minimaal, een macaronikorreltje is al te veel gevraagd. Iedere stofzuig beurt maak ik alles schoon maar het mag niet baten. Wij hebben alleen een katje dus veel hondenharen etc zullen er niet inkomen.
Ik ga na 1 jaar echt op zoek naar een andere stofzuiger. Ik raad hem af!

casper87 11-02-2012

Is inderdaad een slechte stofzuiger, die van mij is nu al weg voor de 2e keer omdat de motor telkens uitslaat en de filters dubbel slaan. Is dus inderdaad een afrader!!!

johannes.houwaard 28-08-2011
Geschreven voor: Samsung VCC4580 rood

leuk apparaat voor de prijs. minpunt = de niet draaibare slangkoppeling aan de stofzuiger

MeivogelJ 02-06-2011
Geschreven voor: Samsung VCC4580 rood

Nu 1,5 jaar ion bezit en nog steeds niet veel spijt van. Het enige wat ons nu gaat opvallen is dat de filters blijven vollopen waardoor de zuigkracht afneemt. Na elke zuigbeurt moet nu het filter echt schoongemaakt worden. Nu dus op zoek naar onderdelen voor deze stofzuiger. Lijkt niet makkelijk te vinden te zijn en waarschijnlijk bij vervangen filters al de helft van de waarde van de stofzuiger kwijt.

Mouszy 17-11-2010
Geschreven voor: Samsung VCC4580 rood

Ik heb deze stofzuiger even een paar dagen in bruikleen gehad van mijn ouders om uit te proberen; zij zijn er namelijk erg enthousiast over. Ik iets minder.
De zuigkracht is geweldig. Maar de stang vind ik te kort, vooral als je wat langer bezig bent merk je dat wel (ben zelf 1.72m). De slang draait niet mee waardoor deze om de haverklap knikt of de stofzuiger ligt weer op z'n kant (weegt ook niks, in dit geval misschien niet handig). Het valse-luchtklepje blijf je constant dichtschuiven en het snoer rolt niet soepel op. Reservoir legen is makkelijk en je ziet wat je opzuigt.
Misschien moet je ook niet meer verwachten voor deze prijs, maar ik kijk toch maar even verder.

JDoornbos 02-11-2010
Geschreven voor: Samsung VCC4580 rood

Prima stofzuiger. Zuigt goed. Makkelijk te reinigen. Zuigkracht is te regelen. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

ria1952 29-08-2010
Geschreven voor: Samsung VCC4580 rood

deze stofzuiger heb ik nu ruim een half jaar. Wat mij tegenvalt is het feit dat hij zo snel stopt omdat dan de motor te warm is geworden. En dat terwijl ik steeds , nog voordat het resrevoirtje vol is, de stofzuiger helemaal schoonmaak. Ik word er echt gek van. Ik werk door de week, wil dan echt in het weekend even het huis schoon maken en dan stopt die stofzuiger steeds!
Ik vind het een onding, vertrouw er ook niet op, vooral als die branderige geur verschijnt.

WdeV 13-08-2010
Geschreven voor: Samsung VCC4580 rood

Heb deze stofzuiger op 1-12-2009 gekocht n.a.v. goede recensies op dat moment.
Blijkt echter een miskoop te zijn.
Na een aantal maanden maakt hij veel meer lawaai, zuigt dan slechter en houdt er soms plotseling mee op en je ruikt dan een branderige lucht.
Heeft te maken met oververhitting van de motor.
Na een kwartier is hij meestal weer inzetbaar.
Deze stofzuiger is door Samsung niet goed getest en dus voor zijn doel praktisch onbruikbaar.
Als ik eerlijk ben zuigt mijn AEG kruimeldief met turboknop beter dan deze stofzuiger.
Dus ik raad daarom iedereen aan om niet voor deze stofzuiger te kiezen want de kinderziekten zijn er nog niet uit.
Het is niet anders.

willemfernando 12-08-2010
Geschreven voor: Samsung VCC4580 rood

Prima stofzuiger, heb hem nu al een jaartje,
Ik heb hem aangeschaft na onderzoek op kieskeurig en ben er nog steeds tevreden over.
pluspunten: grote zuigkracht(bij het regelmatig legen en zo nu en dan reinigen van de filter), aanschaf zakken overbodig en neemt weinig plek in bij het opbergen.
minpunten: om de twee á drie zuigbeurten legen(ik woon op 55m²)en ik kan me voorstellen dat de arm te kort is(alhoewel ik er niet zo veel last van heb, ik ben 1.81 lang)
Al met al veel waar voor je geld!

michael19800000000 04-07-2010
Geschreven voor: Samsung VCC4580 rood

Deze stofzuiger gekocht naar aanleiding van de goede recenties........ fout, dat doe ik dus nooit meer. Goedkoop geproduceerde stofzuiger. de telescoopbuis valt constant uit elkaar omdat deze slechts in elkaar geschoven is dus zonder enige vergrendeling. Tevens is deze te kort waardoor je voorover gebogen staat (ben 1,78 lang).
Ook is hij TE licht (ja dat kan) waardoor hij continu op zn kop ligt.
Deze gaat dus weg en dan maar alsnog wat meer geld uitgeven!

P.S zuigkracht is gelukkig wel goed.

albertus100 11-05-2010
Geschreven voor: Samsung VCC4580 rood

Het is een mooie stofzuiger om te zien. Stofbak is gemakkelijk te legen.
Zuigkracht neemt snel af. Snoer rolt slecht weer op, stofzuigerslang is te kort. De zuigstang is wel lang genoeg.
Mijn stofzuiger begon na een paar keer te hebben gebruikt, een raar dof geluid te maken. Wat zeer vervelend is. Opgestuurd naar bobshop, maar die zeggen dat er niets aan de hand is. Nou volgens mij wel.
Ik vind deze stofzuiger erg tegenvallen!

IreneVos 19-04-2010
Geschreven voor: Samsung VCC4580 rood

Deze stofzuiger besteld bij Bobshop, binnen een paar dagen in huis.
Ik ben erg tevreden over deze stofzuiger, heb hem nu een aantal weken. Ik heb een hond die behoorlijk verhaard en de zuigkracht is prima hiervoor.
Je moet wel na elke zuigbeurt de bak legen want is snel vol en het filter even uitkloppen.
Maar dat vind ik geen probleem zolang hij maar zijn werk doet.

Vlad 30-03-2010
Geschreven voor: Samsung VCC4580 rood

In het kort valt deze stofzuiger me erg tegen.
Zodra deze ongeveer 1/3 vol zit raakt hij verstopt, maakt rare geluiden, begint te stinken en schakelt zicht uit als gevolg van oververhitting. Na een kwartier doet ie het wel weer.
Om dit te voorkomen moet hij eigenlijk al na 2-3 beurten worden schoongemaakt.
Verder, de slang is kort en erg inflexibel waardoor bij het stofzuigen het apparaat regelmatig omvalt.
De snoer rol mechanisme doet het niet altijd goed, soms moet de hele snoer er uit om daarna netjes in te rollen.
De borstel niet geschikt voor het parket.
Om iets positiefs te noemen, nadat het apparaat schoon is gemaakt is de zuigkracht vrij goed te noemen.
Toch mijn oordeel - een afrader.

woma 06-03-2010
Geschreven voor: Samsung VCC4580 rood

In eerste instantie waren wij tevreden over de stofzuiger.
Zuigkracht blijft goed. De snoerlengte is erg kort, de slanglengte is te kort.
Wat ons nu tegenvalt na een half jaar is;
- het oprolmechanisme laat het regelmatig tot zeer vaak afweten en er blijft net altijd een klein stukje snoer achter wat niet mee gaat
- de valse lucht klep gaat vrij snel open
- bij het zuigen van de traptredes laat het zwarte krassen achter
- de borstels slijten snel en laten ook krassen achter op onze houtenvloer!!

Zo tevreden als wij in eerste instantie waren, zo ontevreden zijn we nu.
Het is geen stofzuiger voor een gezin met drie kinderen waar je toch zeer regelmatig moet stofzuigen.
Wij zijn op zoek naar een ander!!!!!

FrankW67 27-02-2010
Geschreven voor: Samsung VCC4580 rood

Op zich een prima zuiger doet wat die moet doen. Verder geen op of aanmerkingen. Alleen één ding. Hij maakt op de hoogste stand ontzettende herrie. Alleen daarom al zijn wij toch op zoek naar een andere die stiller is.

raphael 26-12-2009
Geschreven voor: Samsung VCC4580 rood

Op basis van vorige reviews deze stofzuiger aangeschaft. Dank daarvoor!

Pluspunten: prijs, zuigkracht, Hepa-filter, en zakloos.

Minpunten (na 3 weken): op eerste gezicht niet heel dik en stevig plastic, en te korte slang (bij het zuigen trek je voortdurend het ding (jeweetwel) heen en weer).

Tanneke68 02-12-2009
Geschreven voor: Samsung VCC4580 rood

Heb deze stofzuiger via Aximax gekocht. Had hem direct in huis.Top van Aximax. Wilde een stofzuiger die niet te duur is om het zakloze systeem uit te proberen. Vond hem erg plastic, maar niet onaardig om te zien. Ik had echter wel meteen moeite met de niet buigzame plastic slang. Deze is dan ook 6 wk na aanschaf afgescheurd bij normaal gebruik. Heb deze slang terug moeten sturen naar onderdelen bureau van Samsung en zit nu al 2,5 week zonder stofzuiger. Vind de service nihill.Hij zuigt als een tierelier en inderdaad de kattenharen verliezen het van zijn zuigkracht. Bakje is fijn na iedere stofzuigerbeurt leeg te maken zodat je geen viezigheid weg hoeft te zetten. Heb echter bakje ook omgespoeld en daar kan het veertje niet zo goed tegen dat is nu geroest waardoor het bakje iets minder goed terug vastklikt in het systeem. Filters zijn makkelijk uit te spoelen. Dus behalve de slang is het een fijn apparaat.

Bouyafa 01-11-2009
Geschreven voor: Samsung VCC4580 rood

De stofzuiger nu 1 week in bezit. Eindelijk kon ik mijn kleed een keer goed stofvrij maken. De stofzuiger is mooi en makkelijk hanteerbaar. De stang had 10 cm langer gemoeten maar zo is hij ook goed. Ik ben blij te hebben gekozen voor deze stofzuiger. Vooral de prijs/kwaliteit verhouding is prima. Of hij de zuigkracht zal behouden en over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen.

Ilseh 29-09-2009
Geschreven voor: Samsung VCC4580 rood

Twee weken geleden heb ik deze stofzuiger aangeschaft en ben zeer tevreden. Hij is licht van gewicht en natuurlijk geen stofzuigerzakken. Enige nadeeltje vind ik tot nu toe de korte slang aan de stofzuiger.

Tja 24-09-2009
Geschreven voor: Samsung VCC4580 rood

Omdat mijn vorige stofzuiger al direct met problemen begon en uiteindelijk kapot gin en niet meer gemaakt kon worden volgens de firma kreeg ik mijn geld terug en zocht naar reviews hier op kieskeurig.nl

Deze stogzuiger ook gelijk gekocht en het voelde direct al goed.
Het bakje moest in mijn geval wel vaak geleegd worden,oorzaak vorige stofzuiger en er nog veel stof lag,was dat toch geen probleem.
de handeling was gemakkelijk.

bedankt aan de mensen die hier een review hebben geplaatst ,ik ben erg blij met deze stofzuiger.

peetjep 09-09-2009
Geschreven voor: Samsung VCC4580 rood

Nadat mijn vorige stofzuiger de geest had gegeven (al na 1,5 jaar) had ik geen trek in een dure. Ik zag deze stofzuiger en heb hem, na het lezen van de enige review, direct besteld (bij Aximax.nl, en had hem binnen 3 werkdagen binnen!). Laten we eerlijk zijn, de prijs is erg aantrekkelijk, Samsung is een gewaardeerd merk en geen stofzuigerzak gaven wel de doorslag.
Nadat het apparaat binnen was direct aan de slag gegaan. Valt me op dat hij stofzuigt zoals een stofzuiger dat hoort te doen. Zuigt alles op, ipv het vooruit te schuiven door de borsteltjes. Zowel op laminaat als vloerbedekking werkt hij als een trein. Hij is qua vormgeving goed uitgewerkt en is vrij compact. Enige nadeel (voor mij dan) is dat ik ongeveer 1.95 ben en de slang en buis is wat kleiner in vergelijking met mijn vorige stofzuiger. Dus ik raad mensen die langer zijn als 2.00 meter de stofzuiger niet aan, of juist wel, want dan kan je man of vrouw stofzuigen. Samenvattend: een topapparaat!