Dyson DC62+ zwart, geel, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson DC62+ zwart, geel, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Luc Cnops 11-10-2017

practisch, licht in de hand.

Werkt goed, maar is toch duur in aankoop. Handig met de vele bijgeleverde hulpstukken.
Heel handig voor kleine oppervlakten.

Pluspunten

• compact
  • handig

PASCALE 31-08-2017

SUPER HANDIG ZONDER GEDOE !!!

Dit had ik al veel eerder moeten aanschaffen, we hebben een hond en elke keer het gedoe, stofzuiger nemen, die zwaar is en de kabel die altijd in de weg ligt, andere keren nam ik een borstel maar dan vloog het haar ook in het rond,nu neem ik mijn snoerloze Dyson en na 10 min ligt alles terug proper, zonder haar en zonder gedoe!

Pluspunten

• handig
  • krachtig

piyel 22-08-2017

Krachtig en makkelijk te gebruiken

Wij zochten een licht, doch sterke stofzuiger. De meeste snoerloze stofzuigers vielen af vanwege het gebrek aan zuigkracht maar deze voldoet aan beide eisen. Wij hadden ook eerder producten van Dyson gekocht wat ook een rol speelde bij onze keuze.

Pluspunten

• Licht
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• ... nog te vinden

M.H. Kusters 19-08-2017

Handige huishoudhulp

Wij waren al bekend met de kwaliteit van Dyson.
Naast de kruimeldief , slede stofzuiger , en klimaat beheersing zijn we nu gezwicht voor de DC62+
Na het zuigertje een maand in gebruik te hebben blijkt dit ook een zeer goede aankoop te zijn.
De keuze hier op was om persoonlijke rede , we worden een dagje ouder en twee etages stofzuigen met onze oude vertrouwde Dyson slede stofzuiger , triggerde ons om naar een andere oplossing te zoeken.
De Dyson DC62+ bleek dé ideale oplossing !
Het oplaad / opberg station is te mooi om te verwoorden.
Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit , gebruiksgemak en zuigkracht van onze nieuwe Dyson DC62+

De Dyson sledestofzuiger is naar onze dochter gegaan , die daar ongetwijfeld nog veel en lang plezier aan zal beleven.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Gebruiks gemak
  • Goed te onderhouden en schoon te maken
  • Opberg / oplaad systeem is fantastisch

H.Jager 09-08-2017

Zuigt prima. Onderdelen passen perfect. Nadeel, veel lawaai

Alles is goed en degelijk. Kan aan de muur hangen, waardoor het makkelijk is te pakken en op te ruimen. Maar nadeel blijft, maakt veel lawaai.

Pluspunten

• snoerloos
  • goede zuigkracht

Minpunten

• lawaai

Karin 09-08-2017

Krachtige superkruimeldief

De "kruimeldief" wordt meer gebruikt als een stofzuiger dan de "grote" dyson die we hebben. Ook is hij ideaal voor het schoonmaken van je auto en wordt die wat sneller gepakt om iets op te zuigen dus ook een schoner huis.

Pluspunten

• Compact
  • Krachtig met een max knop
  • Verschillende koppen erop
  • Filter stofzuiger
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Prijs
  • Niet compatibel met "grote stofzuiger"

Ton van der Biezen 09-08-2017

Dyson DC62 Plus is een fantastische machine

Na het uitpakken van de DYSON DC62 Plus deze meteen uitgeprobeerd en vastgesteld dat we al veel te lang hebben gewacht met de aanschaf van deze uitstekende snoerloze stofzuiger. Hij voldoet aan al onze verwachtingen en zijn erg blij met onze aankoop.

Pluspunten

• grote zuigkracht
  • Gemakkelijk en handzaam in gebruik
  • Gemakkelijk op te bergen
  • Geen stofzuigerzakken nodig
  • Korte oplaadtijd

CarolO 09-08-2017

Zeer makkelijk in gebruik

Ontvangen een week geleden en vind dit stofzuiger zeer makkelijk te gebruiken. Accu is genoeg voor 2 verdieping van mijn huis in een keer te doen, accu is in drie uurtjes weer opgeladen, eenvoudig op te bergen dmv een muur houden/lader. Makkelijk te legen en schoonmaken, accessoire pakket zeer handig maar door nieuwigheid een beetje moelijk te wisselen.

Pluspunten

• licht gewicht
  • goed zuig kracht
  • makkelijk

Oren Malchin 03-08-2017

very good value for money

just tried the V6 for the first time very easy to use , vacuum power very good even for small particles in the carpet. empty the trash is very easy and keep you clean. the time of charging is a bit too long for 20 min work . over all very good value for money

Pluspunten

• power

Minpunten

• charging time

Dave 22-11-2016

Handige toevoeging op een bedrade stofzuiger van Dyson

Dyson beweert dat hun stofzuigers extreme zuigkracht hebben en uit ervaring kan ik vertellen dat dit ook zo is. Voor een draadloze stofzuiger is de zuigkracht ongeëvenaard. Daarnaast is de stofzuiger handzaam en eenvoudig erbij te pakken t.o.v. een bedrade stofzuiger.

Pluspunten

• Eenvoudig en snel erbij gepakt
  • Goede zuigkracht
  • Makkelijk te legen
  • Handzaam
  • Makkelijk manouvreerbaar

Minpunten

• Accuduur niet al te lang (20 min op volle kracht)
  • Redelijk aan de prijs
  • Toevoeging en geen vervanging van stofzuiger