AEG CX8-60TM metallic

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de AEG CX8-60TM metallic op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Nieuwesteeg 16-08-2017

Mooi design Lithium 25,2 V steelstofzuiger. Zeer wendbaar.

Geschreven voor: AEG CX8-60TM metallic

Zeer goed product met een goede prijs - kwaliteit verhouding. Makkelijk in gebruik en zeer wendbaar. Stof / vuil komt niet vast te zitten voor het filter. Makkelijk te legen en schoon te maken vuilreservoir en fijn filter. Het fijn filter klop je schoon d.m.v. een veermechanisme. Los te halen krachtige 25,2 Volt Lithium batterij. Met recht een Power Pack. Heeft een elektrisch / mechanisch draaiend borstel die er zeer eenvoudig uit te halen is om schoon te maken. Daarnaast heeft de zuigmond met borstel een snijmechanisme dat (lange) haren op de borstel tijdens het zuigen kan doorsnijden en opzuigen. Zuigmond met led verlichting voor zicht tijdens het stofzuigen onder b.v. bedden. De steel kan hiervoor nagenoeg horizontaal gehouden worden. Het geluidsniveau op maximaal zuigvermogen is redelijk. Mijn inziens geschikt voor de meeste vloeren, behalve hoogpolig tapijt.

Pluspunten

• Mooi design met led verlichting op de zuigmond
  • Goede zuigkracht
  • Krachtige Lithium 25,2 volt batterij
  • Makkelijk te legen / schoon te maken vuilreservoir
  • Haar doorsnij mechanisme op de borstel

Minpunten

• Eigenlijk tot dusver niet