AEG LX7-1-DB Asprirateur SS blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de AEG LX7-1-DB Asprirateur SS blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Spee 03-12-2017

zuinig en zuiver

Ik zocht een zakloze stofzuiger die energiezuinig was, goede prestaties had op harde vloeren en makkelijk zuiver te maken. Het makkelijk zuiver te maken en behoud van zuigkracht heeft bij mij de doorslag gegeven in vergelijking met de prijs. De energieklasse viel net in klasse B maar het verschil met de A klasse was zo weinig dat dat voor mij niet zo belangrijk was. Het stof wordt opgevangen in een aparte bak en komt bij regelmatig legen niet direct in contact met het filter dat bovenop zit. Bij het leegmaken krijg je geen vieze handen en de filters hoeven niet iedere keer zuiver gemaakt te worden zoals bij mijn vorige stofzuiger. Alle filters kun je zelf afwassen op 30 graden. De ene iedere 2 maanden, de andere 1 keer per jaar. Handig aangegeven door een sticker achter op de opvangbak voor stof.
De steel is uitschuifbaar en lang genoeg, ook voor grote mensen, zodat ze niet krom hoeven te zuigen. Op de steel kun je twee opzetstukken klemmen zodat je die altijd bij je hebt en er niet naar hoeft te zoeken. Voor het zuigen van losse matten is het handig dat je op de steel een klepje open kan zetten voor tijdelijk minder zuigkracht. Ook het snoer is lang genoeg zodat je niet steeds een ander stopcontact hoeft te zoeken.
Ik ben heel tevreden met mijn aankoop.

Pluspunten

• makkelijk te legen
  • lange steel
  • goede snoerlengte
  • lichtgewicht ivm traplopen

Minpunten

• minder geschikt voor losse matten