AEG AAM6130N rood, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG AAM6130N rood, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Harm 26-08-2010
Geschreven voor: AEG AAM6130N rood, zilver

uitstekende stofzuiger, het enige min puntje is mischien dat de aan en uitknop een draaiknop is dus altijd toeren omhoog schroeven.

yogi58 25-11-2009
Geschreven voor: AEG AAM6130N rood, zilver

Sinds een paar dagen ben ik in het bezit van deze stofzuiger en tot nu toe ben ik heel enthousiast. Hij is lekker licht, maar ook stabiel. Hij produceert weinig geluid en zuigt uitstekend. Fijne parketborstel erbij en een lieve prijs. Het enige minpuntje is het korte snoer. Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen.

ingrid49 16-09-2009
Geschreven voor: AEG AAM6130N rood, zilver

Sinds twee dagen in mijn bezit, en ik vind dat hij het prima doet, maar ik denk dat het er ook wel vanaf hangt wat ik hiervoor had.
Mijn oude was er een zonder stofzak nou dat beviel dus echt niet, wat een smeerbende zeg.
De zuigkracht is prima, dit komt volgens de verkoopster omdat de zak in een apart bakje zit en zodoende het filter dus niet dicht kan drukken, en hij is erg wendbaar. Ik ben er blij mee, zeker voor een stofzuiger voor onder de honderd euro.