Siemens VS04G2300 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Siemens VS04G2300 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,8

Yvon85 20-11-2011
Geschreven voor: Siemens VS04G2300 zwart

Kreeg deze stofzuiger op de dag van mijn verhuizing, nadat de vorige na 15 jaar trouwe dienst precies op die dag het loodje had gelegd. Dus aanvankelijk was ik superblij: klein, wendbaar en krachtig (ik heb de iets zwaardere versie van 2500 Watt).

Maar: de koppelstukken sluiten slecht op elkaar waardoor te pas en te onpas de stang losschiet.

En wat ik ronduit gevaarlijk vind, is de methode van snoer oprollen: dat moet door er twee keer aan te trekken. De snoerlengte houdt niet over (meter of 7, tekort voor mijn woonkamer in ieder geval). Dus je kunt bedenken wat er gebeurt als je even niet oplet en er ineens spanning op het snoer komt te staan... juist. Dan rolt het snoer op, met stekker in stopcontact en al.
De designer die dat bedacht heeft, stofzuigt zelf waarschijnlijk nooit...