Dirt Devil Infinity (M5010) rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dirt Devil Infinity (M5010) rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

bakker1977 18-02-2011

Ik heb de dirt devil nu een half jaar. Na een paar maanden begonnen de wielen al los te zitten. Bleek dat er plastic onderdelen afgebroken waren. Tevens begon het handvat al scheuren te vertonen na 4 maanden en ook hier bleek het platicmoeheid te zijn. Ook zijn de kleine wieltjes onder de zuigvoet kapot. We gebruiken de stofzuiger gemiddeld twee keer per week en gaan er altijd rustig mee om, dus de duurzaamheid is zeer slecht te noemen.
Hij zuigt verder wel erg goed. Vooral handig is het lange snoer. Wel is de machine redelijk zwaar.
Mvrgr.

grietje k 03-11-2010

ik heb de dirt devil een paar dagen het is een mooi ding heb hem gelijk gebruikt wist niet wat ik zag in de ton zo veel stof terwel ik elke dag stof zuig een geweldig ding

Inekevanbrussel 26-05-2010

De Dirt devil werkt prima !!!
Hij heeft een langere snoer en een langere slang en dat is zeer handig. Ik heb hem nu 2 weken en nog geen klachten. Ik heb hem dus nog niet schoongemaakt, maar ik denk dat zelfs dat geen probleem zal zijn.