AEG AVS7481 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de AEG AVS7481 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

coco123 28-09-2009
Geschreven voor: AEG AVS7481 rood

Ik heb deze stofzuiger nu zo'n drie jaar in gebruik.

Voordelen:
- zuigt erg goed
- mooie kleur en mooi model (vind ik), ziet er chique uit (lijkt niet heel goedkoop plastic).
- handig in gebruik (klein)
- geen stofzuigerzakken meer nodig (scheelt kosten)

Nadelen:
- het legen van het filter is een vies werkje (je moet toch oppassen dat je niet onder het stof komt te zitten)
- naar mijn idee maakt ie veel lawaai, maar ik weet niet zo goed hoe dat in vergelijking met andere stofzuigers is
- de buis was na twee jaar al versleten, waardoor ie steeds uit die andere buis schoot tijdens het stofzuigen (heel irritant!) Daar krijg je geen garantie op en een nieuwe buis kostte bij een winkel 45 euro! Inmiddels bij een andere winkel de buis kunnen kopen voor 25 euro. Nou was de stofzuiger ook niet héél duur (maar ook niet de goedkoopste), maar ik vind dat zo'n buis toch wel lang mee moet kunnen gaan.
Maar ja, tegenwoordig heb je heel veel van dat goedkope-plastic kwaliteit. Ik las dat zelfs een Miele dit probleem kent.
Daarnaast begint het oprolsysteem al wat minder goed te werken.