Siemens VS59E20 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens VS59E20 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

Plankie 07-01-2014
Geschreven voor: Siemens VS59E20 rood

Ik vind het een onding. Snoer veel te kort, dus stopcontacten wisselen tijdens zuigen. De bovenklep is al een paar keer los gegaan, wachten tot hij afbreekt. Maakt veel herrie. Meest irritante is dat het snoer om de haverklap zichzelf in wil rollen als je aan het zuigen bent en hij is zo onstabiel dat die om de haverklap omvalt en op z'n kop achter me aan schuift. Positief puntje... De zuigkracht blijft goed.

Jeroen669 25-10-2009
Geschreven voor: Siemens VS59E20 rood

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Veel vermogen, al maakt ie wel behoorlijk wat geluid (tenzij je hem op minimaal hebt staan).

Mr Edward1 24-10-2008
Geschreven voor: Siemens VS59E20 rood

Fijne stofzuiger. Enige minpunt is als met zuigen het snoer op z'n einde is, de stofzuiger het snoer te snel intrekt en dat kan soms erg irritant zijn. Ook omdat het snoer niet al te lang is. Verder prima zuigertje!