Siemens VS06G1668 rood, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Siemens VS06G1668 rood, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

forty-eight 06-01-2010

Vorige week gekocht in een grote witgoed- en elektronicawinkel (€ 99). Geluid acceptabel. Compressortechnologie, wat dat inhoudt weet ik niet maar voor het opgenomen vermogen van 1400 watt heeft hij erg veel zuigkracht.
Hulpstuk voor tapijt glijdt goed (bij veel merken gaat dat stroef). Parketborstel zit erbij en die is ook OK. Snoer lekker lang, en met zijn drie zwenkwieltjes rolt hij goed mee.
Minpunten: de handgreep om de stofzuiger te openen zal niet het eeuwige leven hebben en de slang idem (die is van slap plastic). Zuigbuis van metaal, die is wel stevig. Verbindingen passen in het algemeen goed, kierenhulpstuk is moeilijk helemaal erop te schuiven (maar misschien gaat dat na verloop van tijd beter). Totaalindruk tot dusver: de prijs absoluut waard.