Rowenta RO6136 Green Force Silence RO6136 Stofzuiger met zak

Beste deals -5% Laagste prijs ooit!

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta RO6136 Green Force Silence RO6136 Stofzuiger met zak op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

c-w-nootenboom 05-03-2023

krachtige stofzuiger

Goede stofzuiger met lang snoer en extra hulpstukken. Hij heeft een sterke zuigkracht en is goed wendbaar. Hij zuigt goed op verschillende ondergronden zoals laminaat, vloerkleed en bank.

Pluspunten

• sterke zuigkracht
  • lang snoer
  • wendbaar

Minpunten

• een beetje zwaarder dan ik dacht

Haico 03-03-2023

Goede prijs kwaliteit

Persoonlijk heb ik er een hekel aan als stofzuigen klinkt alsof er een straaljager in je woonkamer binnen dendert. Met deze stofzuiger van Rowenta is het geluidsniveau gelukkig prima te doen en kun je elkaar nog verstaan tijdens het stofzuigen. Belangrijkste is natuurlijk dat hij zijn taak goed doet en ook dat is dik in orde. Zuigkracht is prima en op verschillende oppervlaktes te gebruiken. De slang is lang genoeg om een redelijke kamer mee te bereiken en gaat soepel terug in het apparaat. Al met al doet hij goed wat hij moet doen, is het voor het milieu een goede keuze vanwege de gerecyclede materialen waarvan hij gemaakt is en is hij lekker rustig qua geluid.

Pluspunten

• Redelijk stil
  • Gerecycled materiaal

WeeBee 27-02-2023

Krachtige stofzuiger

Een handzame stofzuiger die klein is in formaat. De stofzuiger is licht van gewicht waardoor hij makkelijk mee te nemen is naar een andere verdieping. De stofzuiger heeft op de stang een handig vast hulpstuk waarmee je bijvoorbeeld de bank goed af kan stoffen. Ook zitten er meerdere andere hulpstukken bij die je op de stang kan zetten. Het snoer is wat mij betreft lang genoeg ik kan precies overal bij. Op de stofzuiger zit een knop waarmee het snoer weer automatisch terug in de machine gaat en dat werk snel. De knoppen op de machine gaan wel zwaar. Ook de aan en uit knop. Ik vind dat wel fijn want anders doen mijn kinderen de stofzuiger continu uit maar kan me voorstellen dat dat als irritant ervaren wordt. De stofzuiger zuigt krachtig, je bent dan ook zo klaar. Ik vind de stofzuiger alleen niet stil wat er wel op staat. Verder een hele fijne stofzuiger waarmee ik erg blij ben.

Pluspunten

• krachtig
  • licht
  • extra hulpstukken

Minpunten

• niet stil

Henriëtte 26-02-2023

Superschoon

Deze stofzuiger is gemaakt van gerecycled materiaal. Het geluid van het mondstuk tijdens het zuigen overstemt de decibels van de motor, de motor is dus superstil! De keuze wel of geen borstel van het mondstuk is gemakkelijk te bedienen met je voet. De buis is uitschuifbaar, zodat er minder opbergruimte nodig is. Het oprolbare snoer is lekker lang waardoor je vanaf één stopcontact de gehele verdieping kan doen. Even een stoel, bank of ventilatierooster schoonmaken gaat heel gemakkelijk na het verwijderen van de buis. Aan het handvat zit een borstel die naar het uiteinde geschoven kan worden, geen gezoek dus! De buisdelen schuiven gemakkelijk in iedere gewenste stand in elkaar. Ook zijn er 2 losse hulpstukken voor bv kieren en banken bij geleverd. De zuigkracht is te regelen: met een draaiknop op de stofzuiger zelf en met een schuifje op het handgedeelte zodat kwetsbare oppervlakten ook gestofzuigd kunnen worden. Ik vind het een fijne stofzuiger met verrassend goede resultaten.

Pluspunten

• stille motor
  • gerecycled materiaal
  • lange buis en snoer

Minpunten

• buis heeft geen kliksysteem
  • 2 losse mondstukken

InsidersArno 24-02-2023

Stille stofzuiger

Een hele fijne en vooral stille stofzuiger. Wat ook erg fijn is, is het borsteltje wat boven op zit. Zo kun je makkelijk de bank bijvoorbeeld stofzuigen. De stofzuiger heeft ook een lange snoer, zodat je niet iedere keer hoeft te wisselen. Zuigkracht is ook goed! Kortom voor ons een erg fijne stofzuiger.

Pluspunten

• Stil
  • Goede zuigkracht
  • Lange snoer
  • Handige accessoires

Melisjem 24-02-2023

Eenvoudige en stille stofzuiger

De Rowenta green force max silence is een hele stille en makkelijke stofzuiger. Goede opzetstukken. Deze stofzuiger doet wat hij moet doen. Heeft een prima zuigkracht en het is fijn dat deze stofzuiger een gewone zak heeft. Ook de bediening is makkelijk, een draaiknop bovenop kan de kracht verminderen.

Pluspunten

• Stil
  • Eenvoudig in bediening

Minpunten

• Goedkopere uitstraling