Domo DO7259S zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Domo DO7259S zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,8

Mevrouw Post 09-07-2014
Geschreven voor: Domo DO7259S zwart, zilver

In plaats van mijn oer oude kleine Vampirino gekocht, ik hoopte dat nieuwste generatie stofzuigers beter zouden zijn. Ook leek het mij geweldig om nooit meer op jacht naar betaalbare stofzuigerzakken te moeten. Uiteindelijk na ruim 1,5 jaar en 2 Domo's, want de eerste maakte zo'n herrie, zuigt hij niet super maar gewoon ok, is het snoer veel te kort, raakt het filter veel te gauw vol, is het een ellende om 'm schoon te maken, die zuig ik schoon met de oude Vampirino. Tja. Best ok apparaat, maar als je goed gewend bent en wat goeds wil, moet je niet voor deze Domo kiezen.

nvandersteen 01-08-2013
Geschreven voor: Domo DO7259S zwart, zilver

Niet aan beginnen. Je kunt je geld beter besteden aan een stofzuiger die het na een jaar ook nog doet!! Zuigkracht was in het begin prima na een paar maanden zorgde alleen de maximale zuigkracht nog voor resultaat (met de nodige herrie). Na een jaar is de zuigkracht helemaal afgenomen. Ook de slang moest na een maand al gelijmd worden. Jammer!