Bestron A1400S grijs, transparant

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bestron A1400S grijs, transparant op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,6

Moeder van 1 02-03-2012

Als stofzuiger voor bovenverdieping functioneert de Bestron prima.
Wel vermindert in zuigkracht maar ik ga de tip nog even uitproberen welke ik hierboven gelezen heb, thanks.

Al met al, ik ben er tevreden mee.

nee2 24-02-2012

voor het geld hoef je het niet te laten is het een goede stofzuiger.
Wat minderis dat de metale telescoopbuisen te kort zijn.
Ondans dat je hem kan uitschuiven
De zuigkracht is goed

TJ.B 24-06-2012

Ben het met je eens, De telescoop buzen zijn ingesteit tot 170 cm, Ben er dan ook meet tevreden .

Nu nog op zoek waar je stogzugen zaken kan kopen.
Dat zou nog beter zijn.

Moleman 14-12-2011

Terugkomend op mijn eerdere review heb ik inmiddels de oplossing gevonden voor het probleem. Er stroom teveel lucht uit de opening aan de achterkant.Dat zorgt ook voor de herrie.
Dat wordt veroorzaakt doordat het kousje rondom het filter niet goed zit. Dit schijnt standaard zo te zijn. Als je het klittenband van het kousje losmaakt en opnieuw er omheen doet zuigt de stofzuiger wel goed, zoals het zou moeten.

MisSJud3 30-11-2011

Wat een waardeloos onding. Ik dacht goedkoop uit te zijn, door deze stofzuiger (uit de hand gelopen kruimeldief?) te kopen bij de Kijkshop voor €25,-. Omdat we even niet meer te besteden hadden. Het ding maakt idd vreselijke herrie, beide kinderen zijn er bang voor.

Het reservoir moet je idd na elke zuigbeurt legen, anders gaat hij verstoppen en zuigt het helemaal niet meer. De zuigkracht is ook waardeloos.
Echt een geval van goedkoop is miskoop.

Alleen het uiterlijk is mooi en hij is licht. Maar als hoofdstofzuiger, zeker niet aan te raden!

moleman 15-09-2011

Ik ben het hier volledig eens met "kusl0"
Hij zuigt slecht. Stang heb je regelmatig los in je hand.Maakt herrie, en wordt warm. HEPA filter moet je bij elke zuigbeurt schoonmaken, en de cilinder leeggooien ondanks het 1 ltr inhoud.Doe je dat niet zuigt ie helemaal niet meer.

Contact gehad met Bestron. Deze ontmoedigen mij(op basis van onjuist gebruik) om garantie te claimen, omdat ik hun gezegd heb dat het hier om een waardeloos product gaat. Ondanks dat ze prat gaan op hun 5-jarige garantie.Een defect is er niet. Het is gewoon een inferieur product.

kustl0 11-01-2011

Ik heb deze stofzuiger ongeveer een week geleden gekocht bij Kijkshop. Hij heeft de volgende voordelen: Leuk apparaat om te zien, super licht en met heel handig handvat. Dit is met name handig is als je hem op trap of meerdere verdiepingen moet gebruiken. Dit was dan ook hetgeen wat mij motiveerde om hem te kopen. Nadelen: Helaas laat de zuigkracht te wensen over. Het is net iets meer dan zo'n ministofzuiger met kabel (700 Watt geloof ik). Op zich zou het nog best kunnen aangezien ik overal laminaat heb en een leren bank. Heb echter wel hond en dat brengt de nodige rommel met zich mee. Hij stofzuigt echt alleen daar waar je echt met het mondstuk strak overheen gaat. Kieren en gaatjes of een beetje naast de borstel nauwelijks. Ik blijf hierdoor het gevoel houden dat het meer franse slag schoon is ipv echt schoon. Ook heb ik mijn twijfel over de duurzaamheid aangezien de meeste stofzuigers na een tijdje toch kracht verliezen. Dan blijft bij deze namelijk niets meer over. Daarbij zit binnen no-time de filter en het stuk tussen filter en rand van deksel helemaal verstopt met hondenharen en vind ik het wel een heel gedoe om deze na elk gebruik helemaal schoon te maken en in het stof te graaien hiervoor, want dat moet je wel doen om de filter schoon te maken. Dan heb ik het nog niet over de stofwolken die bij het leeggooien uit de vuilniszak opstijgen. Ik ga morgen dus toch maar proberen of ik hem nog kan ruilen voor een stofzuiger met zak. Hoop dat vuile filter geen probleem is want deze zijn alleen via internet te krijgen en de verzendkosten zijn dan even duur dan de filter zelf.
Ps nog even reactie op warm worden, heb het zelf 1 keer gehad maar toen zat de filter er niet goed in. Maakte ook een enorm lawaai en zuigkracht was nog minder. Na filter er goed te draaien en helemaal schoonmaken was dit in mijn geval wel verholpen.

irmaa 11-10-2010

Ik had hem de volgende dag gelijk terug gebracht.
Lijkt wel een speelgoed ding.
Ik dacht eerst dat de plastic geur de nieuwighied was, maar hij vloog zowat in brandt. Leek wel een strijkijzer.

hoekerd 25-07-2010

Deze stofzuiger voor €28 gekocht bij Mediamarkt.
Verbazend dat zon klein en licht apparaatje zo goed zuigt. Hij maakt wel wat lawaai. En de stang is wat aan de kleine kant. Maar als extra stofzuiger voor op zolder en op de trap echt een prima keus.
Lekker lang snoer eraan, dat je zelf moet oprollen. Maar prijs kwaliteit is uitstekend.