De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AquaTrio Cordless XW7110/01 Snoerloze Wet & Dry-stofzuiger uit de 7000-serie op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

M*****@g******** 04-03-2024

Praktisch

Met korting deze dweilstofzuiger gekocht en getest. Millieuvriendelijk verpakt, geen plastic. Duidelijke uitleg, ik kon snel beginnen. Eerst even opladen natuurlijk, maar ook dat gaat snel. In eerste instantie leek het een beetje zwaar, maar juist door het gewicht denk ik dat hij beter op de vloer ligt en dweilt. Hij laat zich heel licht sturen, dus voelt niet meer zwaar aan als hij aan het werk is. Resultaat is een schone vloer! Na afloop wel wat handelingen om hem schoon op te bergen: container legen, bijvullen en na het spoelprogramma nog eens legen. Borstels eruit halen en laten drogen. De borstels zijn dan ook weer echt schoon. Je hoeft nooit aan vies dweilwater of vieze borstels te zitten. Staat stevig rechtop op een houder, dus neemt weinig plaats in. Ik doe de woonkamer, het halletje, de douchevloer en zolder in een keer achter elkaar.

Pluspunten

• Schone vloeren
  • Stuurt licht

Teun 02-03-2024

Handig in gebruik

Ik heb de Philips AquaTrio 7000 serie XW7110/01 steelstofzuiger met dweilfunctie een aantal weken mogen testen. Een handig apparaat met zowel dweil- als stofzuigfunctie. Fijne stofzuiger die wel echt het idee geeft dat je de vloer schoner en frisser achterlaat dan bij een reguliere stofzuigbeurt. Het vervangt echter de stofzuiger niet. De steelstofzuiger heeft wat moeite met grover vuil. Voordeel is dat je nu snel even tussendoor je vloeren dweilt. De vloer wordt goed gereinigd maar blijft wel even vochtig. Het apparaat is flexibel en kan ook redelijk vlak worden gebruikt. Het apparaat is wel aan de zware kant en maakt veel lawaai.
Het apparaat kent na gebruik een zelfreinigingsfunctie op de bijgeleverde standaard. Erg handig maar wel gedurende een aantal minuten een luidruchtig proces.

Pluspunten

• Zelfreiniging
  • Handig in gebruik

Minpunten

• Veel lawaai
  • Zwaar

Mieke111 01-03-2024

Fijn om meters te maken met stofzuigen en dweilen

Ik heb de Philips 7000 Series AquaTrio XW7110/01 een aantal weken mogen gebruiken om een eerlijke review te kunnen schrijven. Het leek me fantastisch, een stofzuiger die ook nog dweilt.
En deels is dit ook zo. Het scheelt een hoop tijd, gedoe en energie om niet beide los te moeten doen.
Verder is het handig dat het apparaat een zelfreinigend programma heeft om de borstels schoon te maken. Ideaal! Ook verbruikt hij weinig water en hoef je niet steeds met je handen in heet water om de dweil uit te wringen. Met het apparaat kun je makkelijk meters vloer schoon maken.
Daar is het een ideaal apparaat voor.

Zover alle pluspunten. Helaas zijn er ook wat minder positieve punten.
Hij is behoorlijk zwaar in gebruik. Zowel om vast te houden als de wendbaarheid.
Voor kleinere oppervlaktes of bij obstakels is dat lastig. Ook laat hij plasjes water achter als je bijvoorbeel een minimaal drempeltje over gaat of bij gebruik op de trap.
Deze plasjes moest ik vaak handmatig opvegen omdat het maar niet lukte deze met het apparaat weer op te zuigen. Minder praktisch dus.
Daarmee vind ik de prijs/kwaliteit dan niet echt in verhouding.

Kortom het apparaat is vooral geschikt voor ruimtes waarbij je makkelijk lange banen kunt maken en weinig obstakels/randen hebt.

Pluspunten

• Stofzuigen en dweilen in één
  • verbruikt weinig water
  • Zelfreinigende borstels

Minpunten

• Zwaar in gebruik / slecht wendbaar
  • Relatief korte gebruiksduur op volle batterij

yvettevdg 28-02-2024

snel een gestofzuigd en gedweild huis

Ik heb de aqua trio stofzuiger mogen uittesten en ben zeer tevreden. De stofzuiger doet wat hij moet doen. Je kunt snoerloos door de ruimte heen en makkelijk overal onderdoor en ook goed langs de kantjes. Je kunt niet zonder een andere (hand)stofzuiger voor de vloerkleden of trappen. Er zitten verschillende modussen op de stofzuiger zodat ook de intense vlekken op je vloer makkelijk weg te krijgen zijn, wat ik ook super handig vind is de absorptie modus, dit slurpt je omgevallen glas thee zo op.
Het is wennen bij de drempels maar door de absorptiemodus op tijd in te drukken en te blijven bewegen gaat dit prima. Na gebruik de stofzuiger plaatsen in het opbergstation en de stofzuiger wordt dan gereinigd, je hoeft dan alleen nog de bakken te legen en de borstels schoon te maken en drogen. Je huis is snel schoon, het scheelt je veel tijd omdat alles in 1 keer gedaan wordt. De stofzuiger ligt goed in de hand misschien voor een langer persoon wat aan de korte kant. De prijs is vrij hoog van de stofzuiger maar het geeft je wel veel gemak en een goed schoon huis.

Pluspunten

• snoerloos
  • goed schoon
  • snel opgeladen

Minpunten

• accu snel leeg
  • niet in hoogte verstelbaar

movara 27-02-2024

Vloer helemaal schoon

Het product met korting aangeschaft om te testen. Fijn om te stofzuigen en dweilen tegelijk, zonder vieze handen. Ik vind een dweil nooit meer helemaal schoon na het uitspoelen in een emmer of onder de kraan. Met dit systeem, waar de rollers constant schoon water toegevoegd krijgen en het vuile water afgevoerd wordt, heb ik echt het gevoel dat er met steeds schone borstels goed schoon gedweild wordt. De vloer is schoon, als ik er met mijn handen overheen ga, zijn mijn handen schoon en voel ik nergens meer zand. De hond loopt namelijk veel vuil in vanuit het bos. Na afloop maakt het reinigingsprogramma de borstels nog eens helemaal schoon. Daarna moet je wel de borstels verwijderen en de vuil-watertank legen en drogen om stinken te voorkomen. Het apparaat voelde eerst wat zwaar, maar dat maakt eigenlijk dat hij goed, met een beetje druk, over de vloer gaat en makkelijk te besturen is. Een wieltje maakt het over de vloer gaan soepel.

Pluspunten

• Schone vloer
  • Droge handen
  • Snoerloos

Minpunten

• Borstels verwijderen

w********@g******** 26-02-2024

makkelijk dweilen zonder vieze handen

Ik maak gebruik van de Philips 7000 Series steelstofzuiger met dweil en ervaar het als een waar gemak. Het elimineert het gedoe met traditionele dweilen en maakt het reinigen van de vloer efficiënt en moeiteloos. Het is handig dat je niet eerst hoeft te stofzuigen; alles wordt in één keer aangepakt.

Ik merkte bij het testen dat de aanwezigheid van een accu is prettig, omdat je geen last hebt van een hinderlijk snoer. De accuduur van ongeveer 30 minuten vereist wel enige planning, maar het batterijniveau wordt nauwkeurig weergegeven op het display, wat handig is.

Bij het gebruik is het belangrijk om in rechte lijnen te dweilen om mogelijke bruine plasjes te voorkomen. Hoewel de stofzuiger extra krachtig zuigt na het dweilen, kan er nog wat vocht achterblijven. Gelukkig is dit eenvoudig op te lossen met een doekje.

Het onderhoud is ook gemakkelijk, aangezien de borstels automatisch gereinigd worden door de meegeleverde schoonmaakunit. Deze unit kan vervolgens op de standaard worden geplaatst voor een nette droging van de borstels.

Een klein minpuntje is de enigszins schrikwekkende tik die het apparaat geeft bij het pakken en uithalen van de steel uit de ruststand. Het lijkt echter geen schade te veroorzaken.

Over het geheel genomen maakt de Philips 7000 Series steelstofzuiger met dweil het dweilen een plezierige en efficiënte ervaring.

Pluspunten

• accu
  • geen snoer

Minpunten

• accu snel leeg

b************@h********** 22-02-2024
Ik mag een review schrijven naar het grondig testen van het apparaat Philips Aqua Trio Cordless.
Het gebruiksgemak van het apparaat in een woord geweldig.
Je kunt kiezen uit 3 verschillende opties: stofzuigen en stofzuigen & dweilen , maar ook voor extra water absorptie als je te nat hebt gedweild, dit vind ik fijn, wij hebben laminaat vloer.
Het AquaTrio mondstuk zorgt voor gemakkelijk en mooie resultaat van een schone vloer.
De automatische zelfreiniging van de borstels en het mondstuk, geweldig in het begin keken wij hoe de borstels werden gereinigd voor het doorspoelen van het water. ( wat het apparaat helemaal zelf doet)
Ik kan dit product alleen maar aanraden.
Enige min punt is, dat er geen signaal komt wanneer de watertank leeg is. Maar ja, als je dat weet let je er gewoon op.

Charis12345 22-02-2024
Ik vind het een goed product maar niet ter vervangen van een gewone stofzuiger en dweil. Hij lekt en met haren ook niet ideaal.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Dweilfunctie

Minpunten

• Haren blijven hangen
  • Lekt

Aart 20-02-2024

Makkelijk te handteren dweilmachine die zijn werk doet

Ik heb de Philips 7000 AquaTrio mogen testen. De huiskamer met tegels ging prima met 1 acculading. Daarna een aantal uur opgeladen om de badkamer en toilet te doen. Veel moeilijk bereikbare plekken. De stofzuiger is heel goed in een liggende stand te gebruiken. Hij kwam heel gemakkelijk onder kastjes en zelfs onder de hangende toiletpot. Vooral de wendbaarheid naar beide kanten en het draadloze is erg fijn in kleine ruimtes.
In de woonkamer had ik al gemerkt dat hij al het vuil makkelijk opzuigt, met de extra nat functie gaat het nog beter. Wel opletten dat het water reservoir met schoon water niet leeg raakt, met deze extra natte stand gaat deze snel leeg. Het weer bijvullen gaat makkelijk. Het vuile water compartiment is wat moeilijker open te maken, ook dat heb je snel door na een aantal keer gebruik.
Er zit een flacon schoonmaak vloeistof bij de nieuwe stofzuiger, deze vloeistof schuimt niet. Dat zal vrij snel op zijn, aanbevolen wordt om dit te gebruiken. Ik denk dat andere vloeistof welke niet teveel schuim maakt ook goed werkt.
De automatische schoonmaakfunctie van de borstels werkt goed en eenvoudig. Wel opletten dat je nog voor ongeveer 4 minuten in de accu hebt anders lukt het schoonmaken alleen na (deels) opladen. Al met al een goede vervanging van de oude.
Ik ben heel tevreden met het resultaat.

Pluspunten

• Zuigkracht en Schoonmaakcapaciteit
  • Flexibiliteit en wendbaarheid

Minpunten

• Accuduur
  • Prijs

erikuito 20-02-2024
Voor de reviewsite heb ik deze stofzuiger mogen testen. Ik heb van de test genoten. Thuis had ik alleen een normale stofzuiger. Deze is log en zwaar. Maar deze steelstofzuiger is heel wendbaar en makkelijk te pakken. Als je kleine ongelukjes van kinderen en huisdieren wenst schoon te maken dan is dit een perfect apparaat. Het stofzuigen werkt makkelijk. Het dweilen moet je wel even doorkrijgen. Ook moet je erop letten dat je water niet leeg is, dit geeft het apparaat namelijk niet zelf aan. Ik stond eerst dus te dweilen zonder water…dat schoot niet op. Het water wordt netjes gescheiden tussen schoon en vies water. De zuigkracht is prima en na het dweilen is je vloer prachtig schoon. De batterij gaat niet lang genoeg mee voor het hele huis, dus het is echt een aanvulling op, in plaats van vervanging van de traditionele dweil en stofzuiger.

Pluspunten

• prijs
  • wendbaarheid

Minpunten

• apart snoertje om op te laden

g***********@h********** 19-02-2024
Ik heb een grote woning dus vond fijn dat ik deze apparaat mocht testen. Ik ben zeer tevreden over het apparaat. Reinigt goed, tijd besparend en hygiënisch. Voor een klein woning zou ik het misschien niet willen aanschaffen ivm met de prijs. Vind het best wel prijzig. Maar voor personen met een groot woning is het echt ideaal. Het apparaat zuigt vuil op en tegelijkertijd dweilt het apparaat. Je moet het wel goed doen, anders laat je plassen achter. Minpunt is dat het apparaat niet langs de plinten reinigt en bij krappe plekken komt het apparaat moeilijk bij. Na het zien van het vuil in de afvalbak wil je het apparaat dagelijks gebruiken.

k*****************@g******** 16-02-2024
Dit apparaat is een geweldige uitvinding om verschillende taken tegelijk uit te voeren: stofzuigen, dweilen en deels drogen. Het is een flink apparaat dus maak wel wat ruimte vrij!

De accu gaat gemiddeld een half uur mee. Voldoende om de begane grond en eerste verdieping mee te zuigen en dweilen. Het apparaat maakt wel lawaai maar niet overdreven. Als je een grotere woning hebt is de accu onvoldoende om de gehele woning te reinigen maar dan is het gewoon een kwestie van laden tussendoor.

Al met al een geweldige uitvinding om verschillende taken gemakkelijke en snel uit te voeren!

Gullyy 15-02-2024
Ik ben er tot nu toe heel blij mee. Ik heb een witte laminaat vloer dus je ziet alles maar dankzij deze apparaat hoef ik niet eerst stoftezuigen en daarna dweilen maar doe ik alles in 1 x dat scheelt veel tijd! ik heb niet zo een grote woning dus ik hoef hem niet opteladen. Na gebruik is er een zelfreinigings functie wat fijn is. alleen moet je zelf wel het water legen natuurlijk

Pluspunten

• maakt goed schoon

Minpunten

• te groot