De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG AB51C1DB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

f***************@o********** 09-05-2024

Compacte en zuinige stofzuiger.

Geschreven voor: AEG AB51C1DB

Ik heb vaker een stofzuiger van AEG gehad, en ik ben daar altijd wel tevreden over. Deze stofzuiger is licht in gewicht, heeft voldoende zuigkracht en er zitten uitgebreide accessoires bij. Ook ben ik erg tevreden over het filter systeem. Kortom, een aanrader.

JordyH 06-05-2024

Top stofzuiger

Geschreven voor: AEG AB51C1DB

Onlangs hebben wij de AEG 5000 Clean stofzuiger aangeschaft en wij zijn zeer tevreden over de stofzuiger. De stofzuiger combineert functionaliteit met gebruiksgemak en levert uitstekende resultaten. De stofzuiger is licht en beweegt moeiteloos met je mee tijdens het stofzuigen. Verder zuigt de stofzuiger moeiteloos stof, kruimels en dierenharen op. Ook worden er twee handige opzetborstels meegeleverd. Deze gebruiken wij o.a. om de lange haren van onze Ragdoll van de bank te halen. Binnen enkele minuten hebben wij weer een schone haarvrije bank.

Wij hebben voor AEG gekozen omdat zij erom bekend staan duurzame en betrouwbare apparaten te verkopen. Daarnaast is de prijs-kwaliteit verhouding van deze stofzuiger erg goed. Wij zijn erg blij met de aankoop van de AEG stofzuiger en raden de stofzuiger dan ook zeker aan.

Pluspunten

• Opzetborstels
  • Licht

Minpunten

• Lengte snoer

RaymondR 01-05-2024

Prima stofzuiger, niet de beste

Geschreven voor: AEG AB51C1DB

Prima stofzuiger prijs/kwaliteit. Voelt wel wat goedkoop aan. Hij is erg compact en zuigt hard. De borstel is wat grof en groot, de buis van de handzuiger is ook aan de grote kant en voelt fragiel. De stofzuiger is wel makkelijk te bedienen. Het HEPA filter is zeker een aanwinst. Al met al een prima stofzuiger maar niet geweldig.

Pluspunten

• Compact
  • Zuigt hard
  • HEPA filter
  • Licht in gewicht

Minpunten

• Grote borstel
  • Voelt soms wat goedkoop aan
  • Luchtcirculatie aan achterzijde

Keurige_kiezer29 29-04-2024

Goede verhouding prijs-kwaliteit

Geschreven voor: AEG AB51C1DB

Deze stofzuiger is een mooi compact model, voldoet aan (of misschien zelfs overtreft) de verwachtingen en heeft een nette prijs.

Een groot voordeel vind ik het gemak waarmee de stofzuiger van laminaat kan overgaan op tapijt. Vooraf had ik niet verwacht dat dat echt een verschil zou maken, maar in de praktijk word ik er wel echt blij van.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • compact model

Minpunten

• lengte snoer