Sauber steelstofzuiger V80

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sauber steelstofzuiger V80 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

MF 22-05-2019

Geen zuigkracht

Geschreven voor: Sauber steelstofzuiger V80

NIET AAN TE RADEN

Gekocht voor een studio woning van circa 50m2. Accu gaat lang genoeg mee, stofzuiger is licht en handelbaar, en er zit een mooi ledlampje bij het kopstuk. Daar houden de positieve punten ook op.

De stofzuiger heeft bij lange na niet genoeg zuigkracht. Als ik ergens stof en/of kruimels opgezogen had, viel het er daarna letterlijk weer terug uit, wat soms betekende dat een stuk vloer vuiler was na het stofzuigen dan ervoor. Een bezem over de vloer halen had veel meer effect. Nu gewoon een normale stofzuiger gekocht die in het stopcontact gaat en die werkt echt significant beter.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Lichtgewicht
  • LED-lampje

Minpunten

• Totaal geen zuigkracht

Ceriel 15-05-2019

Fijne stofzuiger met voldoende kracht.

Geschreven voor: Sauber steelstofzuiger V80

Goede voldoende krachtige stofzuiger voor een redelijke prijs. Heeft voldoende zuigkracht om zijn werk te kunnen doen.

Pluspunten

• Ecostand
  • Verlichte zuigmond

Minpunten

• Steel had iets langer gemogen.
  • Vrij rumoerig